Több ezer rászorulónak segített a PENNY
A PENNY idén is folytatta több mint tíz éve tartó hagyományát, ismét csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” kezdeményezéséhez. Az Élelmezési Világnap alkalmából szervezett konvoj 45 millió forint értékű adományt szállított, a 30 ezer kilogramm súlyú szállítmányból a következő napokban 9 ezer csomag készül rászoruló családok számára. Az üzletlánc egy kamionnyi élelmiszerrel, köztük sajátmárkás termékeivel járult hozzá a kezdeményezéshez.
Az Élelmezési Világnap apropóján szervezett esemény keretében egy 200 méter hosszú járműkonvoj szelte át a várost, hogy segítséget nyújtsanak a nélkülözőknek. A PENNY által felajánlott élelmiszerek között a saját márkás Sissy, Salty és San Fabio termékek is megtalálhatóak voltak. A vállalat aktívan részt vesz a élelmiszerpazarlás elleni küzdelemben, valamint kiemelt célja a rászorulók támogatása, így ez a mostani felajánlás is része a fenntarthatósági törekvéseinek.
„Vállalatunk évek óta elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt, és fontos számunkra, hogy szerepet vállaljunk az ilyen típusú kezdeményezésekben. Ez az adományozás nemcsak a nélkülözők számára jelent segítséget, hanem az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet is támogatja, amely szintén kiemelt célunk.”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„Az élelmiszerpazarlás globális probléma, amely tovább növeli a rászorulók nehézségeit. Szervezetünk célja, hogy felkutassa és megmentse azokat az élelmiszereket, amelyek még fogyaszthatók, de valamilyen okból feleslegessé váltak. Évente több millió kilogrammnyi élelmiszert mentünk meg, hogy eljuttathassuk a nélkülözőknek.”
– nyilatkozta Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatokért felelős igazgatója.
Az Élelmezési Világnap alkalmából útjára indított Adománykonvoj ismét rávilágított arra, hogy az összefogás és a közös célok milyen fontos szerepet játszanak a társadalmi problémák kezelésében. A PENNY számára a közösség támogatása és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség egyaránt prioritást élvez, és a cég a jövőben is folytatja együttműködését az Élelmiszerbankkal.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >