Több ezer rászorulónak segített a PENNY
A PENNY idén is folytatta több mint tíz éve tartó hagyományát, ismét csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” kezdeményezéséhez. Az Élelmezési Világnap alkalmából szervezett konvoj 45 millió forint értékű adományt szállított, a 30 ezer kilogramm súlyú szállítmányból a következő napokban 9 ezer csomag készül rászoruló családok számára. Az üzletlánc egy kamionnyi élelmiszerrel, köztük sajátmárkás termékeivel járult hozzá a kezdeményezéshez.

Az Élelmezési Világnap alkalmából szervezett konvoj 45 millió forint értékű adományt szállított, a 30 ezer kilogramm súlyú szállítmányból a következő napokban 9 ezer csomag készül rászoruló családok számára
Az Élelmezési Világnap apropóján szervezett esemény keretében egy 200 méter hosszú járműkonvoj szelte át a várost, hogy segítséget nyújtsanak a nélkülözőknek. A PENNY által felajánlott élelmiszerek között a saját márkás Sissy, Salty és San Fabio termékek is megtalálhatóak voltak. A vállalat aktívan részt vesz a élelmiszerpazarlás elleni küzdelemben, valamint kiemelt célja a rászorulók támogatása, így ez a mostani felajánlás is része a fenntarthatósági törekvéseinek.
„Vállalatunk évek óta elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt, és fontos számunkra, hogy szerepet vállaljunk az ilyen típusú kezdeményezésekben. Ez az adományozás nemcsak a nélkülözők számára jelent segítséget, hanem az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet is támogatja, amely szintén kiemelt célunk.”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„Az élelmiszerpazarlás globális probléma, amely tovább növeli a rászorulók nehézségeit. Szervezetünk célja, hogy felkutassa és megmentse azokat az élelmiszereket, amelyek még fogyaszthatók, de valamilyen okból feleslegessé váltak. Évente több millió kilogrammnyi élelmiszert mentünk meg, hogy eljuttathassuk a nélkülözőknek.”
– nyilatkozta Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatokért felelős igazgatója.
Az Élelmezési Világnap alkalmából útjára indított Adománykonvoj ismét rávilágított arra, hogy az összefogás és a közös célok milyen fontos szerepet játszanak a társadalmi problémák kezelésében. A PENNY számára a közösség támogatása és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség egyaránt prioritást élvez, és a cég a jövőben is folytatja együttműködését az Élelmiszerbankkal.
Kapcsolódó cikkeink
Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >