Több ezer rászorulónak segített a PENNY
A PENNY idén is folytatta több mint tíz éve tartó hagyományát, ismét csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” kezdeményezéséhez. Az Élelmezési Világnap alkalmából szervezett konvoj 45 millió forint értékű adományt szállított, a 30 ezer kilogramm súlyú szállítmányból a következő napokban 9 ezer csomag készül rászoruló családok számára. Az üzletlánc egy kamionnyi élelmiszerrel, köztük sajátmárkás termékeivel járult hozzá a kezdeményezéshez.
Az Élelmezési Világnap apropóján szervezett esemény keretében egy 200 méter hosszú járműkonvoj szelte át a várost, hogy segítséget nyújtsanak a nélkülözőknek. A PENNY által felajánlott élelmiszerek között a saját márkás Sissy, Salty és San Fabio termékek is megtalálhatóak voltak. A vállalat aktívan részt vesz a élelmiszerpazarlás elleni küzdelemben, valamint kiemelt célja a rászorulók támogatása, így ez a mostani felajánlás is része a fenntarthatósági törekvéseinek.
„Vállalatunk évek óta elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt, és fontos számunkra, hogy szerepet vállaljunk az ilyen típusú kezdeményezésekben. Ez az adományozás nemcsak a nélkülözők számára jelent segítséget, hanem az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet is támogatja, amely szintén kiemelt célunk.”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„Az élelmiszerpazarlás globális probléma, amely tovább növeli a rászorulók nehézségeit. Szervezetünk célja, hogy felkutassa és megmentse azokat az élelmiszereket, amelyek még fogyaszthatók, de valamilyen okból feleslegessé váltak. Évente több millió kilogrammnyi élelmiszert mentünk meg, hogy eljuttathassuk a nélkülözőknek.”
– nyilatkozta Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatokért felelős igazgatója.
Az Élelmezési Világnap alkalmából útjára indított Adománykonvoj ismét rávilágított arra, hogy az összefogás és a közös célok milyen fontos szerepet játszanak a társadalmi problémák kezelésében. A PENNY számára a közösség támogatása és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség egyaránt prioritást élvez, és a cég a jövőben is folytatja együttműködését az Élelmiszerbankkal.
Kapcsolódó cikkeink
Ingyenes készpénzfelvétel a boltokban: miért nem használjuk?
Több mint másfél éve lépett életbe Magyarországon az a szabályozás,…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Mindent az EUDR-ről – tematikus oldal indult a Nébih weboldalán az erdőirtásmentes termékek felügyeletéről
Az erdőirtásmentes termékek forgalmazására (EUDR) vonatkozó uniós szabályok 2025. év…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >