Több ezer mélyszegénységben élő gyerek jutott tiszta ruhához a Persilnek hála
Országos kampánnyal hívta fel a figyelmet a nélkülözés egy speciális típusára, a kisgyerekeket sújtó higiéniai szegénységre a Persil. A márka – a tavalyi évhez hasonlóan – nemcsak bemutatta az ebből fakadó egészségügyi és társadalmi hátrányokat, de többezer család számára lehetőséget is biztosított, hogy rendszeresen tiszta ruhához juthasson. Emellett jelentős összeggel támogatta az Új Start Alapítvány hátrányos helyzetű fiatalokat támogató tehetségprogramját is.
A koszos, ápolatlan megjelenés számtalan szociális hátránnyal járhat egy kisgyermek esetében: megakadályozhatja a beilleszkedését a közösségbe, sőt, akár a jövőjét is negatívan befolyásolhatja. A Persil, felismerve ezt a társadalmi problémát, már tavaly jelentős lépéseket tett a higiéniai szegénység enyhítésére, és egy átfogó, országos program segítségével és az Új Start Alapítvány hathatós közreműködésével több mint 2500 háztartás számára több hónapra elegendő mosószert biztosítottak.
A nagysikerű akció, amelyet a CSR Hungary átadóján is elismeréssel díjaztak, 2023-ban is folytatódott. A cél továbbra is az maradt, hogy a mindennapos tiszta ruha természetes legyen a legkisebbek számára, még akkor is, ha elmaradott térségből származnak. Ennek érdekében minden július 1. és augusztus 31. között értékesített Persil termék árából 10 forinttal támogatták a hátránnyal induló gyerekek tisztább jövőjét, és vállalták, hogy idén legalább 300 000 kg tiszta ruhához juttatják a rászoruló családokat.
A kiosztott tárgyi adományok mellett a kampány során összegyűlt pénzadománnyal az Új Start Alapítvány hátrányos helyzetű gyerekeket felkaroló tehetségprogramját támogatja a Persil, ezzel több tucat gyerek számára lehetővé téve, hogy közép- illetve felsőfokú tanulmányait sikeresen elvégezze.
A „Persil a gyerekekért” kampány során körülbelül 500 000 kg tiszta ruhához elegendő mosószert is kiosztott a vállalat az Új Start Alapítvánnyal szorosan együttműködve. Magyarország 15 legszegényebb településén 2500 család számára juttattak el mosószert, emellett a szociális hátrányokkal küzdő gyermekek felzárkóztatásáért dolgozó Biztos Kezdet Gyerekházak 176 intézményébe juttatott el fél évre elegendő Persil gélt. Ezek az intézmények kiemelten fontos szerepet töltenek be a legszegényebb régiókban, hiszen az ide járó gyerekek szüleinek gyakran a folyóvíz hiányában sokszor ez az egyetlen lehetősége a mosásra és a tiszta ruhákra.
„Nagyra értékeljük a Persil akcióját, mert valóban a legrászorultabb családokat célozta meg a programjával ráadásul nem is egyszer, hanem megismételte az idén is az adományozást. Büszkék vagyunk arra, hogy az Új Start Alapítvány partnerként és támogatottként szerepelhet ebben a kezdeményezésben”
– mondta Szőke Judit az Új Start Alapítvány elnöke.
„Kiemelten fontos számunkra ez a kampány, hiszen a jövő nemzedékeit érintő problémára hívja fel a figyelmet, és nyújt segítséget a leginkább kiszolgáltatottak számára. Célunk, hogy valódi változást érjünk el, ezért immáron második éve olyan partnerekkel működünk együtt, akik hozzánk hasonlóan gondolkodnak, és a látványos akciók helyett stabil segítői háló kialakításán dolgoznak. Ezúton is szeretnénk megköszönni az Új Start Alapítvány munkáját, és a vásárlóink támogatását, amivel a kampányunk sikeréhez és a több ezer gyerek őszinte mosolyához hozzájárultak”
– mondta Pásztor Csilla, a Persil senior brand mangere.
Ahhoz, hogy minél többekhez jusson el a kampány híre, olyan hírességek is részt vettek a jótékonysági kezdeményezésben, mint Jakupcsek Gabriella, Nyári Dia, Ördög Nóra, Stohl Luca és Szilágyi Szilvia.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >