Több ezer magazinhoz férhetnek hozzá ingyen a Mastercard top prémium kártya birtokosok
A Mastercard a mai naptól ingyenesen elérhetővé teszi PressReader alkalmazást a magyar kibocsátású Platinum, World Elite és Business (Üzleti és Vállalati) Premium kártyabirtokosoknak – jelentette be a fizetéstechnológiai cég.
A PressReadert már eddig is díjmentesen használhatták a Mastercard Airport Lounge vendégei a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, de a kezdeményezés népszerűségére való tekintettel a prémium kártyabirtokosok már bárhol használhatják az alkalmazást. Ezzel több mint hétezer nemzetközi magazinhoz kapnak hozzáférést a felhasználók, így többek között politikai, gazdasági, életmód, tudományos, technológiai vagy bulvár témában is találhatnak olvasnivalót.
„A Mastercardnál már régóta tudjuk, hogy az életünk egyre nagyobb része költözik a digitális térbe, nem kivétel ez alól a szórakozás sem. A Mastercard Platinum, World Elite és Business Prémium kártyabirtokosok eddig is számos kedvezményben részesültek, de hiszünk abban, hogy fontos a digitális szolgáltatások körét is bővíteni számukra, hiszen ezek jelentik a jövőt. A PressReaderben több mint 7000 magazin biztosít kikapcsolódást, az ezekhez való hozzáférés pedig a mostani nehéz helyzetben is nagy könnyebbséget jelenthet” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója.
A PressReader kiváló felhasználói élményt biztosít: használata könnyű, és számos többlet-funkcióval is bír: a cikkek lefordíthatóak angol nyelvre, de akár fel is olvastathatjuk ezeket az alkalmazással.
Kapcsolódó cikkeink
A gamereket célozza legújabb kampányában a BKK
A fiatal gamereket hívja játékra legújabb kampányában a Budapesti Közekedési…
Tovább olvasom >Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a…
Tovább olvasom >Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >