Több ezer magazinhoz férhetnek hozzá ingyen a Mastercard top prémium kártya birtokosok
A Mastercard a mai naptól ingyenesen elérhetővé teszi PressReader alkalmazást a magyar kibocsátású Platinum, World Elite és Business (Üzleti és Vállalati) Premium kártyabirtokosoknak – jelentette be a fizetéstechnológiai cég.
A PressReadert már eddig is díjmentesen használhatták a Mastercard Airport Lounge vendégei a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, de a kezdeményezés népszerűségére való tekintettel a prémium kártyabirtokosok már bárhol használhatják az alkalmazást. Ezzel több mint hétezer nemzetközi magazinhoz kapnak hozzáférést a felhasználók, így többek között politikai, gazdasági, életmód, tudományos, technológiai vagy bulvár témában is találhatnak olvasnivalót.
„A Mastercardnál már régóta tudjuk, hogy az életünk egyre nagyobb része költözik a digitális térbe, nem kivétel ez alól a szórakozás sem. A Mastercard Platinum, World Elite és Business Prémium kártyabirtokosok eddig is számos kedvezményben részesültek, de hiszünk abban, hogy fontos a digitális szolgáltatások körét is bővíteni számukra, hiszen ezek jelentik a jövőt. A PressReaderben több mint 7000 magazin biztosít kikapcsolódást, az ezekhez való hozzáférés pedig a mostani nehéz helyzetben is nagy könnyebbséget jelenthet” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója.
A PressReader kiváló felhasználói élményt biztosít: használata könnyű, és számos többlet-funkcióval is bír: a cikkek lefordíthatóak angol nyelvre, de akár fel is olvastathatjuk ezeket az alkalmazással.
Kapcsolódó cikkeink
AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >