Több ezer magazinhoz férhetnek hozzá ingyen a Mastercard top prémium kártya birtokosok
A Mastercard a mai naptól ingyenesen elérhetővé teszi PressReader alkalmazást a magyar kibocsátású Platinum, World Elite és Business (Üzleti és Vállalati) Premium kártyabirtokosoknak – jelentette be a fizetéstechnológiai cég.
A PressReadert már eddig is díjmentesen használhatták a Mastercard Airport Lounge vendégei a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, de a kezdeményezés népszerűségére való tekintettel a prémium kártyabirtokosok már bárhol használhatják az alkalmazást. Ezzel több mint hétezer nemzetközi magazinhoz kapnak hozzáférést a felhasználók, így többek között politikai, gazdasági, életmód, tudományos, technológiai vagy bulvár témában is találhatnak olvasnivalót.
„A Mastercardnál már régóta tudjuk, hogy az életünk egyre nagyobb része költözik a digitális térbe, nem kivétel ez alól a szórakozás sem. A Mastercard Platinum, World Elite és Business Prémium kártyabirtokosok eddig is számos kedvezményben részesültek, de hiszünk abban, hogy fontos a digitális szolgáltatások körét is bővíteni számukra, hiszen ezek jelentik a jövőt. A PressReaderben több mint 7000 magazin biztosít kikapcsolódást, az ezekhez való hozzáférés pedig a mostani nehéz helyzetben is nagy könnyebbséget jelenthet” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója.
A PressReader kiváló felhasználói élményt biztosít: használata könnyű, és számos többlet-funkcióval is bír: a cikkek lefordíthatóak angol nyelvre, de akár fel is olvastathatjuk ezeket az alkalmazással.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új megközelítés kell a bogyós gyümölcsök termesztésében
Bár az éghajlatváltozás komoly hatással van a bogyós gyümölcsök hazai…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >