Több ezer magazinhoz férhetnek hozzá ingyen a Mastercard top prémium kártya birtokosok
A Mastercard a mai naptól ingyenesen elérhetővé teszi PressReader alkalmazást a magyar kibocsátású Platinum, World Elite és Business (Üzleti és Vállalati) Premium kártyabirtokosoknak – jelentette be a fizetéstechnológiai cég.
A PressReadert már eddig is díjmentesen használhatták a Mastercard Airport Lounge vendégei a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, de a kezdeményezés népszerűségére való tekintettel a prémium kártyabirtokosok már bárhol használhatják az alkalmazást. Ezzel több mint hétezer nemzetközi magazinhoz kapnak hozzáférést a felhasználók, így többek között politikai, gazdasági, életmód, tudományos, technológiai vagy bulvár témában is találhatnak olvasnivalót.
„A Mastercardnál már régóta tudjuk, hogy az életünk egyre nagyobb része költözik a digitális térbe, nem kivétel ez alól a szórakozás sem. A Mastercard Platinum, World Elite és Business Prémium kártyabirtokosok eddig is számos kedvezményben részesültek, de hiszünk abban, hogy fontos a digitális szolgáltatások körét is bővíteni számukra, hiszen ezek jelentik a jövőt. A PressReaderben több mint 7000 magazin biztosít kikapcsolódást, az ezekhez való hozzáférés pedig a mostani nehéz helyzetben is nagy könnyebbséget jelenthet” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója.
A PressReader kiváló felhasználói élményt biztosít: használata könnyű, és számos többlet-funkcióval is bír: a cikkek lefordíthatóak angol nyelvre, de akár fel is olvastathatjuk ezeket az alkalmazással.
Kapcsolódó cikkeink
Már a német boltokban is lehet PayPal-lel fizetni
A PayPal a világon elsőként Németországban vezeti be az okostelefonnal…
Tovább olvasom >Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >