Több ezer magazinhoz férhetnek hozzá ingyen a Mastercard top prémium kártya birtokosok
A Mastercard a mai naptól ingyenesen elérhetővé teszi PressReader alkalmazást a magyar kibocsátású Platinum, World Elite és Business (Üzleti és Vállalati) Premium kártyabirtokosoknak – jelentette be a fizetéstechnológiai cég.
A PressReadert már eddig is díjmentesen használhatták a Mastercard Airport Lounge vendégei a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, de a kezdeményezés népszerűségére való tekintettel a prémium kártyabirtokosok már bárhol használhatják az alkalmazást. Ezzel több mint hétezer nemzetközi magazinhoz kapnak hozzáférést a felhasználók, így többek között politikai, gazdasági, életmód, tudományos, technológiai vagy bulvár témában is találhatnak olvasnivalót.
„A Mastercardnál már régóta tudjuk, hogy az életünk egyre nagyobb része költözik a digitális térbe, nem kivétel ez alól a szórakozás sem. A Mastercard Platinum, World Elite és Business Prémium kártyabirtokosok eddig is számos kedvezményben részesültek, de hiszünk abban, hogy fontos a digitális szolgáltatások körét is bővíteni számukra, hiszen ezek jelentik a jövőt. A PressReaderben több mint 7000 magazin biztosít kikapcsolódást, az ezekhez való hozzáférés pedig a mostani nehéz helyzetben is nagy könnyebbséget jelenthet” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard marketing igazgatója.
A PressReader kiváló felhasználói élményt biztosít: használata könnyű, és számos többlet-funkcióval is bír: a cikkek lefordíthatóak angol nyelvre, de akár fel is olvastathatjuk ezeket az alkalmazással.
Kapcsolódó cikkeink
Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >