Több ezer főt oktat és képez át évente a Tesco
Reflektorfénybe helyezi az egyének és szervezetek szerepét a minőségi edukáció és az egész életen át tartó tanulás elterjesztésében. A Tesco számos lehetőséget kínál kollégái szakmai fejlődéséhez többek között saját oktatási intézménye, a Tesco Akadémia keretein belül, amely tavaly több mint 3400 munkatárs képzésében vett részt, hangsúlyozza a Tesco a január 24-i oktatási világnap kapcsán kiadott sajtóközleményében. Hogy milyen karrierutat járnak be, az már csak a résztvevő kollégákon múlik.
A résztvevők túlnyomó többsége a Tesco alkalmazásában áll, ami a munkatársak közel 30 százalékát jelenti. Számukra a képzések ingyenesek, és munkaidőben zajlanak. Ugyanakkor egyéb, a kereskedelemben elhelyezkedni kívánók is jelentkezhetnek a tanfolyamokra. A szervezet emellett gyakorlati helyet nyújt felnőttképzési programban részt vevők és kereskedelmi szakiskolások számára, akik közül tavaly összesen több mint 1900-an végezték szakmai gyakorlatukat a Tesco 94 áruházában.
A Tesco 2019-ben közel 200 millió forintot fektetett az oktatásba, és az előző évhez képest megduplázta, ezzel pedig több mint 900 főre növelte a jövő generációs kereskedelmi dolgozókat jelentő középiskolások képzési létszámát. //
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Távoli, de nyitott kapu: Üzbegisztánban látnak lehetőséget a magyar cégek
Bár földrajzilag és kulturálisan is távoli, Üzbegisztán az egyik legígéretesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >