Több ezer főt oktat és képez át évente a Tesco
Reflektorfénybe helyezi az egyének és szervezetek szerepét a minőségi edukáció és az egész életen át tartó tanulás elterjesztésében. A Tesco számos lehetőséget kínál kollégái szakmai fejlődéséhez többek között saját oktatási intézménye, a Tesco Akadémia keretein belül, amely tavaly több mint 3400 munkatárs képzésében vett részt, hangsúlyozza a Tesco a január 24-i oktatási világnap kapcsán kiadott sajtóközleményében. Hogy milyen karrierutat járnak be, az már csak a résztvevő kollégákon múlik.
A résztvevők túlnyomó többsége a Tesco alkalmazásában áll, ami a munkatársak közel 30 százalékát jelenti. Számukra a képzések ingyenesek, és munkaidőben zajlanak. Ugyanakkor egyéb, a kereskedelemben elhelyezkedni kívánók is jelentkezhetnek a tanfolyamokra. A szervezet emellett gyakorlati helyet nyújt felnőttképzési programban részt vevők és kereskedelmi szakiskolások számára, akik közül tavaly összesen több mint 1900-an végezték szakmai gyakorlatukat a Tesco 94 áruházában.
A Tesco 2019-ben közel 200 millió forintot fektetett az oktatásba, és az előző évhez képest megduplázta, ezzel pedig több mint 900 főre növelte a jövő generációs kereskedelmi dolgozókat jelentő középiskolások képzési létszámát. //
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >