Több érzelmet!
A válság tépázta fogyasztó valós értéket akar a pénzéért, ezért a márkák reklámjaikban a racionális, funkcionális termékelőnyöket hangsúlyozzák.Talán túl is hangsúlyozzák, derül ki egy most lezárult amerikai kutatásból, ugyanis az emberek hiányolják az érzelmi oldal bemutatását.
Arra a kérdésre, hogy mitől épülhet ki érzelmi kapcsolat a fogyasztók és a márka között, 78 százalék azt válaszolta, hogy „ha valós fogyasztók ajánlják a márkát, vagyis a szájmarketingen keresztül”. Második helyen „a márka értékei hasonlóak az enyémekhez”, harmadik pedig, 75 százalékkal „a márka használatától jól érzem magam” válasz lett. Az érzelmi kötődés kiépítésének legjobb helye, a válaszadók 82 százalékának véleménye szerint, a weboldal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >