Több érzelmet!
A válság tépázta fogyasztó valós értéket akar a pénzéért, ezért a márkák reklámjaikban a racionális, funkcionális termékelőnyöket hangsúlyozzák.Talán túl is hangsúlyozzák, derül ki egy most lezárult amerikai kutatásból, ugyanis az emberek hiányolják az érzelmi oldal bemutatását.
Arra a kérdésre, hogy mitől épülhet ki érzelmi kapcsolat a fogyasztók és a márka között, 78 százalék azt válaszolta, hogy „ha valós fogyasztók ajánlják a márkát, vagyis a szájmarketingen keresztül”. Második helyen „a márka értékei hasonlóak az enyémekhez”, harmadik pedig, 75 százalékkal „a márka használatától jól érzem magam” válasz lett. Az érzelmi kötődés kiépítésének legjobb helye, a válaszadók 82 százalékának véleménye szerint, a weboldal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >