Több érzelmet!
A válság tépázta fogyasztó valós értéket akar a pénzéért, ezért a márkák reklámjaikban a racionális, funkcionális termékelőnyöket hangsúlyozzák.Talán túl is hangsúlyozzák, derül ki egy most lezárult amerikai kutatásból, ugyanis az emberek hiányolják az érzelmi oldal bemutatását.
Arra a kérdésre, hogy mitől épülhet ki érzelmi kapcsolat a fogyasztók és a márka között, 78 százalék azt válaszolta, hogy „ha valós fogyasztók ajánlják a márkát, vagyis a szájmarketingen keresztül”. Második helyen „a márka értékei hasonlóak az enyémekhez”, harmadik pedig, 75 százalékkal „a márka használatától jól érzem magam” válasz lett. Az érzelmi kötődés kiépítésének legjobb helye, a válaszadók 82 százalékának véleménye szerint, a weboldal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >