Több áru, kedvezőbb árak a Húsháznál
A Húsház Hungary Kft. 2017-es év végén egy nagy beruházást indított el, amelynek keretében eddig egy hűtőház épült fel. Ezzel a lépéssel összes kapacitásukat több mint duplájára emelték. Egyéb téren is sokat segít az új épület a cég működésében, többek között az árumozgás útja sokkal áramvonalasabbá vált, valamint a munkakörülmények is sokat javultak. Ezeknek a tényezőknek köszönhetően a cég sokkal hatékonyabbá vált. Mivel az árukészleteiket meg tudták növelni, ezáltal vásárlóiknak kedvezőbb árakat tudnak biztosítani. Terveik szerint a beruházást 2018 őszétől tovább folytatják.
– Fejlődésünket segíti, hogy az áfacsökkentések nagyon jó irányba terelték az élelmiszerszektort: sokat tisztult. Emellett vevőkörünk folyamatosan lojális partnerekkel bővül, ami egy nagyon megnyugtató visszajelzés a számunkra – mondja Péterszegi Zoltán, a Húsház Hungary Kft. ügyvezetője. – A munkaerőhiány miatt nagyobb lett a kereslet azon termékcsaládjaink iránt, amelyek megkönnyítik a vendéglátóegységek dolgát, leegyszerűsítik a munkájukat. Ma ezek a slágertermékeink. Ilyenek a szeletelt, csíkozott, kockázott húsok, valamint a sous vide termékek.
A Húsház Hungary Kft.-nél arra törekednek, hogy a munkafeltételek évről évre dolgozóbarátabbá váljanak. Így egy nagyon összetartó, hatékony csapat állt össze, ami sokat segít abban, hogy elérjék a közös céljaikat, tudjuk meg az ügyvezetőtől.
A jövőben termékkörük bővítése mellett a hatékonyságukat is folyamatosan fejleszteni akarják. Ez a cégszervezés egyik fő szempontja, amihez egy nagyon komoly csapatmunkára van szükség. Folyamatosan vizsgálják a jobb szolgáltatás lehetőségeit is.
Az élelmiszer-nagykereskedés árbevétele stabilan nő, vásárlóik száma is folyamatosan bővül. Céljuk, hogy ezt a tendenciát megtartsák. //
Vevőkör:
RETAIL ÉS HORECA
Főbb forgalmazott kategóriák:
HÚS, HÚSKÉSZÍTMÉNY, FAGYASZTOTT TERMÉKEK
Bruttó forgalom, 2016.:
5,1 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
5,3 MRD HUF
Honlap: www.hushaz.hu
Területi lefedettség:
NYUGAT-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >