Több alkoholreklám várható
Három év alatt a világban 7,7 milliárd dollárra emelkedhetnek az alkoholos italok népszerűsítésére fordított reklámkiadások a tavalyi 6,6 milliárdról – olvastuk a Zenith Üzleti intelligencia – alkohol: sörök és szeszes italok nevet viselő előrejelzésében. Bár az alkoholmárkák az átlag kétszeresét költik el a televíziókban, a közönség zsugorodása évente 2,4 százalékkal veti vissza ezeket a ráfordításokat.
Az összes alkoholreklám-költés 30 százaléka lesz digitális 2023-ban, miközben 2019-ben ezek aránya még csak 21 százalék volt. Az ügynökség szerint az alkoholok is abba a kategóriába tartoznak, amelyeknél a brandek többnyire nem ösztönözhetik közvetlenül az extrafogyasztást. Ebben a szegmensben az a bevett gyakorlat, hogy minőségibb, ezáltal drágább italok bevezetésével késztetik arra a fogyasztókat, hogy többet költsenek. Azokon a piacokon számítanak a legintenzívebb növekedésre az előttünk álló években, ahol a társadalmi élet szerves része a közös ivás a bárokban, kocsmákban vagy éttermekben. A fellendülés nem lesz annyira intenzív tempójú, mint amilyen a visszaesés volt. Ugyanakkor úgy véli, az alkoholreklámokra fordított összegek folyamatos bővülését főként a digitális kommunikációba történő befektetések határozzák meg a következő néhány évben.//
Kapcsolódó cikkeink
Agrometeorológia: a napraforgónak és kukoricának jól jött az eső, az aratásra váró búzának és repcének nem
A napraforgónak és kukoricának jól jött az elmúlt egy hét…
Tovább olvasom >Eszelős új S&R’s Garage ízkombó
Azt, hogy a dinnye csavarodott bele a lime-ba vagy fordítva,…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >