TMK-különdíj: Maspex Olympos, Apenta
Hajts fel 1 milliót vagy hetente egy nyaralást!A 2009-es Apenta-kampány fő célja a megújult termékcsalád kipróbáltságának növelése volt. Az új márka imidzskialakítása a fogyasztói és a piaci elvárások figyelembevételével történt, amit az új, modern palackforma és a kifejező, jobb polci láthatóságot biztosító címkegrafika is tükröz.
A komplex kampány része volt a fogyasztói nyereményjáték is, amely során több mint 100 000 borítékot küldtek be a nyerni vágyók, akik között hetente 30 db strandfotelt és 4 fős siófoki családi nyaralást sorsoltak ki. A játék végén a fődíj is gazdára talált: 1 millió forint bankkártyán. A vonzó nyereményeknek köszönhetően kiemelkedő, 7,4 százalékos visszaküldési arányt értek el.
A promóciós üzenettel több kommunikációs csatornán találkozhattak a vásárlók, így jelentős szerepet kapott a promóciós termékcímke, szórólapok, POS-anyagok, promóciós weboldal, sajtókampány és promóciós tv-reklám is. Az eredmények mérésére is gondot fordítottak. Az enyhén csökkenő üdítőital-piacon az Apenta növekedni tudott, a piacvezető márka és a saját márkák mellett. A promóció ideje alatt az értékesítés 25 százalékkal haladta meg az elmúlt 12 havi átlagot (Forrás: AC Nielsen). A Maspex értékelési rendszere alapján ez volt a cég életében az eddigi legsikeresebb promóció. A siker kulcsa az integrált tervezés volt, amely során a marketingkoncepciót következetesen adaptálták az értékesítés teljes folyamatára, és biztosították a különböző üzleti tevékenységeik összehangolt időzítését. A bolti megjelenések során figyelembe vették a különféle bolttípusok sajátosságait, és azok méretéhez igazították POS-anyagaikat. A POS-anyagok tervezésébe aktívan bevonták a kereskedelmi képviselőket is, így az egész csapat magáénak érezte a márkát és az üzletben használható eszközöket.
Az elismerést a hozzá tartozó díjakkal Be-raki Eszter, a Maspex Olympos Kft. brand managerének távollé-tében Ottó Ildikó trade marketing manager vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >