TMK 2in1: workshop és találkozó egy napon
Teraszra kiülős, tortázós, grillpartyt idéző találkozóra hívta az érdeklődőket a Trade Marketing Klub június 6-án az Anna Hotel Budapest rendezvénytermébe és teraszára. Ugyanitt a délelőtt folyamán a LinkedIn lehetőségeit taglaló workshop is zajlott, szintén a TMK szervezésében.
Hangulatos helyszínen, az Anna Hotel rendezvénytermében és a Mimama étterem teraszán került megrendezésre az idei TMK grillparty. Bár új környezetben, de a szokásos lelkesedéssel, a személyes találkozások, ismerkedések és beszélgetések ígéretével indult a nap.
Social selling

A LinkedIn workshop résztvevői
A LinkedIn workshop 2024. június 6-án 10:00-14:00 óra között, azaz a Trade Marketing Klubülés előtt került megrendezésre, Kohanecz Margó Linkedin specialista vezetésével. A gyakorlatorientált délelőtt a LinkedIn alapoktól, a profil kialakításától a kapcsolatépítés lehetőségein keresztül a szakmai márka kialakításán át egészen az értékesítési célú kommunikáció és megoldások részletezéséig vezette a résztvevőket.
Fókuszban az egyensúly
Dr. Fekete Olívia pszichológus „Work-life balance másképp – fókuszban az erőforrásaink” című előadásában kitért arra, melyek azok az erőforrásaink, amelyeket mozgósítani tudunk a mindennapokban. Kiscsoportos egyeztetéssel tekintették át a résztvevők munka és a magánélet egymásra hatásának aspektusait, majd ezeket újrastruktúrálták a szervezet, csoport, interperszonális és egyéni szintek mentén. Ezután egyénileg választották ki a résztvevők a karaktererősségeiket.

Veress Tibor (Nestlé), Dr. Fekete Olívia (pszicholóhus), Vörös Mónika (Unilever), Csiby Ágnes (TMK)
Kerekasztal beszélgetésben folytatódott a téma áttekintése, amelyet Csiby Ágnes cégvezető és pszichológus, a TMK egyik alapítója moderált. A kerekasztal résztvevői: Dr. Fekete Olívia pszichológus, Vörös Mónika Head of People Experience East Europe Unilever és Veress Tibor Coffee Category Development Team Leader Nestlé voltak és arra keresték a választ, hogy a multinacionális vállalati környezetben tipikus problémákra az egyéni célok és erősségek tudatában, a belső erőforrások mozgósításával, hogyan hidalhatóak át.

Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó, Csiby Ágnes, a TMK alapítői
A kitekintő jellegű szakmai program után sültestálak és torták társaságában, kis csoportokban folytatódtak a beszélgetések.
Kapcsolódó cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >ESET: pszichológiai manipulációval csalják csapdába a kiberbűnözők a felhasználókat adatszerzés céljából
Pszichológiai manipulációval (social engineering) csalják csapdába a kiberbűnözők a felhasználókat…
Tovább olvasom >Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >