TMK 2in1: workshop és találkozó egy napon
Teraszra kiülős, tortázós, grillpartyt idéző találkozóra hívta az érdeklődőket a Trade Marketing Klub június 6-án az Anna Hotel Budapest rendezvénytermébe és teraszára. Ugyanitt a délelőtt folyamán a LinkedIn lehetőségeit taglaló workshop is zajlott, szintén a TMK szervezésében.
Hangulatos helyszínen, az Anna Hotel rendezvénytermében és a Mimama étterem teraszán került megrendezésre az idei TMK grillparty. Bár új környezetben, de a szokásos lelkesedéssel, a személyes találkozások, ismerkedések és beszélgetések ígéretével indult a nap.
Social selling

A LinkedIn workshop résztvevői
A LinkedIn workshop 2024. június 6-án 10:00-14:00 óra között, azaz a Trade Marketing Klubülés előtt került megrendezésre, Kohanecz Margó Linkedin specialista vezetésével. A gyakorlatorientált délelőtt a LinkedIn alapoktól, a profil kialakításától a kapcsolatépítés lehetőségein keresztül a szakmai márka kialakításán át egészen az értékesítési célú kommunikáció és megoldások részletezéséig vezette a résztvevőket.
Fókuszban az egyensúly
Dr. Fekete Olívia pszichológus „Work-life balance másképp – fókuszban az erőforrásaink” című előadásában kitért arra, melyek azok az erőforrásaink, amelyeket mozgósítani tudunk a mindennapokban. Kiscsoportos egyeztetéssel tekintették át a résztvevők munka és a magánélet egymásra hatásának aspektusait, majd ezeket újrastruktúrálták a szervezet, csoport, interperszonális és egyéni szintek mentén. Ezután egyénileg választották ki a résztvevők a karaktererősségeiket.

Veress Tibor (Nestlé), Dr. Fekete Olívia (pszicholóhus), Vörös Mónika (Unilever), Csiby Ágnes (TMK)
Kerekasztal beszélgetésben folytatódott a téma áttekintése, amelyet Csiby Ágnes cégvezető és pszichológus, a TMK egyik alapítója moderált. A kerekasztal résztvevői: Dr. Fekete Olívia pszichológus, Vörös Mónika Head of People Experience East Europe Unilever és Veress Tibor Coffee Category Development Team Leader Nestlé voltak és arra keresték a választ, hogy a multinacionális vállalati környezetben tipikus problémákra az egyéni célok és erősségek tudatában, a belső erőforrások mozgósításával, hogyan hidalhatóak át.

Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó, Csiby Ágnes, a TMK alapítői
A kitekintő jellegű szakmai program után sültestálak és torták társaságában, kis csoportokban folytatódtak a beszélgetések.
Kapcsolódó cikkeink
Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >