TMK 2in1: workshop és találkozó egy napon
Teraszra kiülős, tortázós, grillpartyt idéző találkozóra hívta az érdeklődőket a Trade Marketing Klub június 6-án az Anna Hotel Budapest rendezvénytermébe és teraszára. Ugyanitt a délelőtt folyamán a LinkedIn lehetőségeit taglaló workshop is zajlott, szintén a TMK szervezésében.
Hangulatos helyszínen, az Anna Hotel rendezvénytermében és a Mimama étterem teraszán került megrendezésre az idei TMK grillparty. Bár új környezetben, de a szokásos lelkesedéssel, a személyes találkozások, ismerkedések és beszélgetések ígéretével indult a nap.
Social selling
![csoportkép](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/LinkedIn-csoport-300x228.jpg)
A LinkedIn workshop résztvevői
A LinkedIn workshop 2024. június 6-án 10:00-14:00 óra között, azaz a Trade Marketing Klubülés előtt került megrendezésre, Kohanecz Margó Linkedin specialista vezetésével. A gyakorlatorientált délelőtt a LinkedIn alapoktól, a profil kialakításától a kapcsolatépítés lehetőségein keresztül a szakmai márka kialakításán át egészen az értékesítési célú kommunikáció és megoldások részletezéséig vezette a résztvevőket.
Fókuszban az egyensúly
Dr. Fekete Olívia pszichológus „Work-life balance másképp – fókuszban az erőforrásaink” című előadásában kitért arra, melyek azok az erőforrásaink, amelyeket mozgósítani tudunk a mindennapokban. Kiscsoportos egyeztetéssel tekintették át a résztvevők munka és a magánélet egymásra hatásának aspektusait, majd ezeket újrastruktúrálták a szervezet, csoport, interperszonális és egyéni szintek mentén. Ezután egyénileg választották ki a résztvevők a karaktererősségeiket.
![Kerekasztal](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/TMK_0372-1024x678.jpg)
Veress Tibor (Nestlé), Dr. Fekete Olívia (pszicholóhus), Vörös Mónika (Unilever), Csiby Ágnes (TMK)
Kerekasztal beszélgetésben folytatódott a téma áttekintése, amelyet Csiby Ágnes cégvezető és pszichológus, a TMK egyik alapítója moderált. A kerekasztal résztvevői: Dr. Fekete Olívia pszichológus, Vörös Mónika Head of People Experience East Europe Unilever és Veress Tibor Coffee Category Development Team Leader Nestlé voltak és arra keresték a választ, hogy a multinacionális vállalati környezetben tipikus problémákra az egyéni célok és erősségek tudatában, a belső erőforrások mozgósításával, hogyan hidalhatóak át.
![Tortázás](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/TMK_0299-300x199.jpg)
Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó, Csiby Ágnes, a TMK alapítői
A kitekintő jellegű szakmai program után sültestálak és torták társaságában, kis csoportokban folytatódtak a beszélgetések.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy meglepetéssel indította a nyarat a PENNY
Június 12-én nem csak a grillszezon startolt el a diszkont…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új dimenziót nyit a kiskereskedelmi forgalom mérésben a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. és a Retail Zoom együttműködési megállapodása
Egy rendkívüli jelentőséggel bíró együttműködési megállapodás, mely egyesíti a Háztartáspanel…
Tovább olvasom >Nyáron is pörög a játékpiac – így vakációznak a kisgyerekes családok
Zsonglőrködés a szabadságokkal, erősítés a nagyszülőktől és táborok széles kínálata:…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőt a jelenben alapozza meg a SPAR
A SPAR Magyarország vállalatfilozófiájának fontos részét képezi környezettudatosság, a társadalmi…
Tovább olvasom >