TMK 2in1: workshop és találkozó egy napon
Teraszra kiülős, tortázós, grillpartyt idéző találkozóra hívta az érdeklődőket a Trade Marketing Klub június 6-án az Anna Hotel Budapest rendezvénytermébe és teraszára. Ugyanitt a délelőtt folyamán a LinkedIn lehetőségeit taglaló workshop is zajlott, szintén a TMK szervezésében.
Hangulatos helyszínen, az Anna Hotel rendezvénytermében és a Mimama étterem teraszán került megrendezésre az idei TMK grillparty. Bár új környezetben, de a szokásos lelkesedéssel, a személyes találkozások, ismerkedések és beszélgetések ígéretével indult a nap.
Social selling
A LinkedIn workshop 2024. június 6-án 10:00-14:00 óra között, azaz a Trade Marketing Klubülés előtt került megrendezésre, Kohanecz Margó Linkedin specialista vezetésével. A gyakorlatorientált délelőtt a LinkedIn alapoktól, a profil kialakításától a kapcsolatépítés lehetőségein keresztül a szakmai márka kialakításán át egészen az értékesítési célú kommunikáció és megoldások részletezéséig vezette a résztvevőket.
Fókuszban az egyensúly
Dr. Fekete Olívia pszichológus „Work-life balance másképp – fókuszban az erőforrásaink” című előadásában kitért arra, melyek azok az erőforrásaink, amelyeket mozgósítani tudunk a mindennapokban. Kiscsoportos egyeztetéssel tekintették át a résztvevők munka és a magánélet egymásra hatásának aspektusait, majd ezeket újrastruktúrálták a szervezet, csoport, interperszonális és egyéni szintek mentén. Ezután egyénileg választották ki a résztvevők a karaktererősségeiket.
Kerekasztal beszélgetésben folytatódott a téma áttekintése, amelyet Csiby Ágnes cégvezető és pszichológus, a TMK egyik alapítója moderált. A kerekasztal résztvevői: Dr. Fekete Olívia pszichológus, Vörös Mónika Head of People Experience East Europe Unilever és Veress Tibor Coffee Category Development Team Leader Nestlé voltak és arra keresték a választ, hogy a multinacionális vállalati környezetben tipikus problémákra az egyéni célok és erősségek tudatában, a belső erőforrások mozgósításával, hogyan hidalhatóak át.
A kitekintő jellegű szakmai program után sültestálak és torták társaságában, kis csoportokban folytatódtak a beszélgetések.
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >A fiatalok a bizonytalanságtól és a „nem vagyok elég jó” érzéstől félnek leginkább – új FutureTalks podcast
Vajon hogyan lehet a gyerekeket és a fiatalokat felkészíteni az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >