Tízmillió hot-dog
Számos érv szól amellett, hogy a benzinkutak komoly konkurenciát jelenthetnek a vendéglátás egyes szegmenseinek. Egy rekord 2023-ból: több mint tízmillió hot-dog fogyott a MOL magyarországi Fresh Corner hálózatában.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Az elképesztő szám elérése a részletek ismeretében nem is hat meglepőnek. A MOL töltőállomás- hálózata az egyik legnagyobb; széles nyitvatartási idővel és az emberek számára kényelmes megközelíthetőséggel rendelkezik. A kutak mára olyan komplex szolgáltatási központokká alakultak, ahol az úton lévők az üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és szolgáltatásokkal találkozhatnak, a magyarországi Fresh Corner hálózat pedig immár 70%-os lefedettséggel van jelen az egész országban. A cég szakemberei szerint a Fresh Corner hot-dog mára a magyar popkultúra részévé vált. //
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a magyar utazóknak az idén nyáron a Balaton, apartman és két éjszaka a sláger
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >Újra az áfaszabályozásról
Zerényi Károly, az MVI elnöki tanácsadója nemrégiben a penzcentrum.hu-nak a…
Tovább olvasom >A homo ludens kedvence utazásnál -A nap képe
A kutya se viheti magával a társasjátéktáblát! Vagy korábban már…
Tovább olvasom >