Tízmillió hot-dog
Számos érv szól amellett, hogy a benzinkutak komoly konkurenciát jelenthetnek a vendéglátás egyes szegmenseinek. Egy rekord 2023-ból: több mint tízmillió hot-dog fogyott a MOL magyarországi Fresh Corner hálózatában.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Az elképesztő szám elérése a részletek ismeretében nem is hat meglepőnek. A MOL töltőállomás- hálózata az egyik legnagyobb; széles nyitvatartási idővel és az emberek számára kényelmes megközelíthetőséggel rendelkezik. A kutak mára olyan komplex szolgáltatási központokká alakultak, ahol az úton lévők az üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és szolgáltatásokkal találkozhatnak, a magyarországi Fresh Corner hálózat pedig immár 70%-os lefedettséggel van jelen az egész országban. A cég szakemberei szerint a Fresh Corner hot-dog mára a magyar popkultúra részévé vált. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Adriára utazók kérték: tarol a jeges kávé és a mozzarella-paradicsom hot-dog
A jeges kávék szegmense és egy új óriás hot-dog a…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Insura.hu: napi 716 forint az utasbiztosítások átlagdíja
A nyár első két hónapjában 716 forint volt a megkötött…
Tovább olvasom >Visit Hungary: csaknem 100 ezer vendéget fogadtak a fővárosi szállodák a Forma–1 versenyhétvégén
Az idei Forma–1 versenyhétvégén a fővárosi szállodák majdnem 100 ezer…
Tovább olvasom >Újabb vizsgálatot indított a GVH a Booking.com szállásfoglaló platform ellen
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Booking.com B.V…
Tovább olvasom >