Tízmillió hot-dog
Számos érv szól amellett, hogy a benzinkutak komoly konkurenciát jelenthetnek a vendéglátás egyes szegmenseinek. Egy rekord 2023-ból: több mint tízmillió hot-dog fogyott a MOL magyarországi Fresh Corner hálózatában.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Az elképesztő szám elérése a részletek ismeretében nem is hat meglepőnek. A MOL töltőállomás- hálózata az egyik legnagyobb; széles nyitvatartási idővel és az emberek számára kényelmes megközelíthetőséggel rendelkezik. A kutak mára olyan komplex szolgáltatási központokká alakultak, ahol az úton lévők az üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és szolgáltatásokkal találkozhatnak, a magyarországi Fresh Corner hálózat pedig immár 70%-os lefedettséggel van jelen az egész országban. A cég szakemberei szerint a Fresh Corner hot-dog mára a magyar popkultúra részévé vált. //
Kapcsolódó cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Hat világdíjat nyertek a magyarok a 2024. évi WorldStaron
A Csomagolási Világszövetség 2024. évi világversenyére 41 országból 435 pályázat érkezett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >