Tízmillió hot-dog
Számos érv szól amellett, hogy a benzinkutak komoly konkurenciát jelenthetnek a vendéglátás egyes szegmenseinek. Egy rekord 2023-ból: több mint tízmillió hot-dog fogyott a MOL magyarországi Fresh Corner hálózatában.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Az elképesztő szám elérése a részletek ismeretében nem is hat meglepőnek. A MOL töltőállomás- hálózata az egyik legnagyobb; széles nyitvatartási idővel és az emberek számára kényelmes megközelíthetőséggel rendelkezik. A kutak mára olyan komplex szolgáltatási központokká alakultak, ahol az úton lévők az üzemanyagok mellett egyre bővülő gasztronómiai kínálattal és szolgáltatásokkal találkozhatnak, a magyarországi Fresh Corner hálózat pedig immár 70%-os lefedettséggel van jelen az egész országban. A cég szakemberei szerint a Fresh Corner hot-dog mára a magyar popkultúra részévé vált. //
Kapcsolódó cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Hat világdíjat nyertek a magyarok a 2024. évi WorldStaron
A Csomagolási Világszövetség 2024. évi világversenyére 41 országból 435 pályázat érkezett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >A 2024-es év bejglijei: Karl Cukrászda és Még1kiflit Pékség a dobogón
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is meghirdette az Év bejglije…
Tovább olvasom >