Tízmilliárd közelében a Szentkirályi
A Szentkirályi cégcsoport 2014-ben 9,6 milliárd forint árbevételt ért el, ami közel 10 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A társaság tavaly decemberben értékben minden idők legnagyobb, 20 százalék fölötti piacrészesedését tudhatta magáénak az ásványvíz-kategóriában. Az exportárbevétel 1,4 milliárd forint volt, amely 17 százalékkal több a bázishoz képest. A Szentkirályi-csoport 2014-es adózás előtti eredménye megközelítőleg 7 százalékkal lesz magasabb, mint 2013-ban. A cég idén az előző évhez képest 2-3 százalékos árbevétel-növekedést tervez elérni.
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram
Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram, amely a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >