Tízéves az Arla Foods-Starbucks együttműködés
Az európai tejszövetkezet, az Arla Foods és a Starbucks 2010-ben kezdte meg együttműködését három piacon. Ma már az EMEA régió 43 országában kaphatók az Arla Foods dániai üzemeiben 9700 tejes gazda által beszállított tejből és etikus termelésből származó 100%-ban arabica kávéból előállított tejalapú hűtött italai, és további piacokat céloz.
Az együttműködés eredménye folyamatos növekedés egy nagy ütemben változó globális piacon, ahol az előállított mennyiség nem kevesebb, mint 1700%-kal bővült.
A társulás 2010 óta minden évben két számjegyű növekedést ért el, ami várhatóan az elkövetkező három évben is fenntartható. Az együttműködés 2018-ban az EMEA régió vezető RTD (ready-to-drink) márkája lett. A tagok ugyanebben az évben 21 évre szóló stratégiai licenszmegállapodást írtak alá, amelynek értelmében az Arla Foods gyárthatja és forgalmazhatja a Starbucks prémium minőségű tejalapú kávéitalait az EMEA térségben.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >