Tízéves az Arla Foods-Starbucks együttműködés
Az európai tejszövetkezet, az Arla Foods és a Starbucks 2010-ben kezdte meg együttműködését három piacon. Ma már az EMEA régió 43 országában kaphatók az Arla Foods dániai üzemeiben 9700 tejes gazda által beszállított tejből és etikus termelésből származó 100%-ban arabica kávéból előállított tejalapú hűtött italai, és további piacokat céloz.
Az együttműködés eredménye folyamatos növekedés egy nagy ütemben változó globális piacon, ahol az előállított mennyiség nem kevesebb, mint 1700%-kal bővült.
A társulás 2010 óta minden évben két számjegyű növekedést ért el, ami várhatóan az elkövetkező három évben is fenntartható. Az együttműködés 2018-ban az EMEA régió vezető RTD (ready-to-drink) márkája lett. A tagok ugyanebben az évben 21 évre szóló stratégiai licenszmegállapodást írtak alá, amelynek értelmében az Arla Foods gyárthatja és forgalmazhatja a Starbucks prémium minőségű tejalapú kávéitalait az EMEA térségben.
Kapcsolódó cikkeink
A kedvezőtlen időjárás miatt sosem látott magasságban a kávébab ára
A kávé világpiaci ára többéves csúcsot döntött 2024-ben, miután 38,8%-kal…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Starbucks: terjeszkedés a Közel-Keleten és Kínában, leépítés Amerikában
A Starbucks ambiciózus terveket jelentett be a következő évekre: évente…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >