Tízéves az Arla Foods-Starbucks együttműködés
Az európai tejszövetkezet, az Arla Foods és a Starbucks 2010-ben kezdte meg együttműködését három piacon. Ma már az EMEA régió 43 országában kaphatók az Arla Foods dániai üzemeiben 9700 tejes gazda által beszállított tejből és etikus termelésből származó 100%-ban arabica kávéból előállított tejalapú hűtött italai, és további piacokat céloz.
Az együttműködés eredménye folyamatos növekedés egy nagy ütemben változó globális piacon, ahol az előállított mennyiség nem kevesebb, mint 1700%-kal bővült.
A társulás 2010 óta minden évben két számjegyű növekedést ért el, ami várhatóan az elkövetkező három évben is fenntartható. Az együttműködés 2018-ban az EMEA régió vezető RTD (ready-to-drink) márkája lett. A tagok ugyanebben az évben 21 évre szóló stratégiai licenszmegállapodást írtak alá, amelynek értelmében az Arla Foods gyárthatja és forgalmazhatja a Starbucks prémium minőségű tejalapú kávéitalait az EMEA térségben.
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >