Tízéves a Pepco Magyarországon – folytatódik a dinamikus terjeszkedés
A Pepco idén ünnepli magyarországi jelenlétének tizedik évfordulóját, és a cég nem lassít: újabb üzletek nyitását tervezi – derült ki a vállalat első hazai sajtótájékoztatóján, amiről a Pénzcentrum is tudósított.
Tíz év alatt több száz bolt
Potyi Gergely, a Pepco Magyarország operatív igazgatója felidézte: az első üzletek a KÖKI Terminálban és Újpesten nyíltak meg, és már az indulás évében nyereséget termeltek. A terjeszkedés ezt követően felgyorsult, csak 2016-ban 50 új bolt nyílt. Ma már több mint 260 Pepco üzlet működik országszerte, és a vállalat további nyitásokat tervez. A cég becslése szerint ma már mintegy kétmillió magyar háztartásban található legalább egy Pepco-termék.
Babaruhától Halloweenig
Az operatív igazgató hangsúlyozta: a magyarországi forgalom több mint 20%-át a babaruhák és a gyerekeknek szánt termékek adják, további 30%-ot pedig az iparcikkek. Az iskolakezdés hagyományosan erős időszak a vállalat számára, de már készülnek a következő nagy eladási hullámra, a Halloweenre is, amely minden évben kiemelkedő forgalmat hoz.
Miért járnak a vásárlók a Pepcóba?
Berecz Barbara, a Pepco regionális marketingvezetője szerint a vásárlók elsősorban a kedvező ár-érték arány és a sokszínű választék miatt térnek be az üzletekbe. A vállalat külön figyelmet fordít a fogyasztói visszajelzésekre, amelyek segítenek a kínálat folyamatos alakításában.
A marketingvezető hozzátette: a „tipikus” Pepco-vásárló az édesanya, aki gyakran gyermekeivel érkezik. A „pepcózás” sok család számára közös program, és nem ritka, hogy a vásárlók heti két-három alkalommal is betérnek az üzletekbe. Bár sokan előre megtervezik a bevásárlást, jellemző, hogy akkor is vásárolnak, ha eredetileg nem szándékoztak.
Erős piaci pozíció
A Pepco tavalyi üzleti évében jelentős profitot könyvelt el, és a diszkontpiac meghatározó szereplőjévé vált Magyarországon a KiK és a TEDi mellett. A vállalat célja, hogy a jövőben is megőrizze növekedési lendületét, és tovább bővítse hazai jelenlétét.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB: az infláció elleni küzdelem még nem ért vége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >