Tízéves a Pepco Magyarországon – folytatódik a dinamikus terjeszkedés

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 04. 11:19
🎧 Hallgasd a cikket:

A Pepco idén ünnepli magyarországi jelenlétének tizedik évfordulóját, és a cég nem lassít: újabb üzletek nyitását tervezi – derült ki a vállalat első hazai sajtótájékoztatóján, amiről a Pénzcentrum is tudósított.

Tíz év alatt több száz bolt

Potyi Gergely, a Pepco Magyarország operatív igazgatója felidézte: az első üzletek a KÖKI Terminálban és Újpesten nyíltak meg, és már az indulás évében nyereséget termeltek. A terjeszkedés ezt követően felgyorsult, csak 2016-ban 50 új bolt nyílt. Ma már több mint 260 Pepco üzlet működik országszerte, és a vállalat további nyitásokat tervez. A cég becslése szerint ma már mintegy kétmillió magyar háztartásban található legalább egy Pepco-termék.

Babaruhától Halloweenig

Az operatív igazgató hangsúlyozta: a magyarországi forgalom több mint 20%-át a babaruhák és a gyerekeknek szánt termékek adják, további 30%-ot pedig az iparcikkek. Az iskolakezdés hagyományosan erős időszak a vállalat számára, de már készülnek a következő nagy eladási hullámra, a Halloweenre is, amely minden évben kiemelkedő forgalmat hoz.

Miért járnak a vásárlók a Pepcóba?

Berecz Barbara, a Pepco regionális marketingvezetője szerint a vásárlók elsősorban a kedvező ár-érték arány és a sokszínű választék miatt térnek be az üzletekbe. A vállalat külön figyelmet fordít a fogyasztói visszajelzésekre, amelyek segítenek a kínálat folyamatos alakításában.

A marketingvezető hozzátette: a „tipikus” Pepco-vásárló az édesanya, aki gyakran gyermekeivel érkezik. A „pepcózás” sok család számára közös program, és nem ritka, hogy a vásárlók heti két-három alkalommal is betérnek az üzletekbe. Bár sokan előre megtervezik a bevásárlást, jellemző, hogy akkor is vásárolnak, ha eredetileg nem szándékoztak.

Erős piaci pozíció

A Pepco tavalyi üzleti évében jelentős profitot könyvelt el, és a diszkontpiac meghatározó szereplőjévé vált Magyarországon a KiK és a TEDi mellett. A vállalat célja, hogy a jövőben is megőrizze növekedési lendületét, és tovább bővítse hazai jelenlétét.

Kapcsolódó cikkeink