Tizenöt magyar boros cég állít ki a düsseldorfi ProWein szakvásáron
Tizenöt magyar bortermelő vállalkozás állítja ki termékeit a világ legfontosabb borászati és égetett szeszes ital évenkénti bemutatóján, a düsseldorfi Prowein szakvásáron, 2011. március 27-29. között. Öt világrész 3400 vállalkozása jelentkezett már október közepéig. Ezzel megismétlődik az idén márciusban elért részvételi rekord.
– A világ mindegyik fontos bortermelő régiója képviseli magát a Prowein kiállításon – mondja Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Ez garantálja, hogy a kereskedelem és a vendéglátás beszerzői átfogó képet kapjanak a bor világpiacának kínálatáról, valamint az italok aktuális trendjeiről, valamint az új termékekről. Sokan a „nemzetközi borpiac barométerének” nevezik a kiállítást. Hozzáteszi, hogy jövőre a magyar kiállítók 30 százalékkal nagyobb területen mutatkoznak be, mint idén a tíz kiállító. Így az Agrármarketing Centrum támogatásával 135 négyzetméter áll a várhatóan tizenöt magyar boros cég rendelkezésére. Az exportpiacuk bővítésére törekvő hazai cégek közül az utóbbi évek állandó kiállítói közé tartozik a Tokaj Kereskedőház, a Törley pezsgőkkel és balatonboglári borokkal, a Bock pincészet és Szeremley Huba Első Magyar Borháza.
A bio borok iránti érdeklődést jelzi, hogy tizenöt országból 150 cég jelentkezett termékei bemutatására. Máté Szilvia reméli, hogy ebben a szegmensben is lesz magyar kiállító. Párlat, whisky, likőr, rum és a többi égetett szeszes ital mindig érdekes kínálattal gazdagítja a Proweint. Legközelebb 300 vállalat állít ki. Köztük kisebb cégek is, amelyek regionális specialitásokkal igyekeznek új vevőket szerezni. A magyar színeket a Zwack Unicum német importőr cége képviseli majd.
– Jövőre is mágnesként vonzza majd a látogatókat a 6-os csarnokban kialakítandó „kóstolási zóna”. – hangsúlyozza Máté Szilvia. – A világ minden tájáról több száz bor közül válogathatnak a látogatók, hogy érzékszerveikkel is tájékozódjanak arról, hogy mely standokat érdemes felkeresniük.
A legutóbbi Prowein, idén márciusban több mint 36 ezer szakmai látogatót vonzott, 51 országból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >