Tizennégy díjazott a POPAI Awards versenyén
2013. november 7-én a Trade Marketing Klub évzáró eseményének keretében kihirdették a negyedik magyar POPAI Awards POP verseny eredményeit. A díjkiosztón fény derült az Év displayére, valamint a versenyt főtámogató FM Logistic különdíjasára és a digitális különdíjat felajánló Origo díjazottjára is.
Közel 100 fő gyűlt össze a Trade Marketing Klub évzáró eseményére, ahol Kátai Ildikó a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára bemutatta a 77 éves, chicagói központú POPAI (Point of Purchase Advertising International, azaz a vásárláshelyi marketing világszervezete) fő célkitűzéseit, a POP versenyek 1958-ra visszanyúló történetét, és a szintén 4 éve megrendezésre kerülő POPAI Global Awards versenyt, a nemzeti győztesek viadalát.
A magyar nevezéseket szeptember közepéig adhatták le a versenyzők. Szeptember 25-27. között, a Trade magazin Business Days konferenciáján, a tapolcai Hotel Pelion különtermében kerültek kiállításra a pályamunkák, amiket a konferencia résztvevői, márkagyártó, kereskedelmi, piackutató, szolgáltató vállalatok vezetői tekintettek meg és értékeltek. Összhatás és hatékonyság, technikai koncepció és kivitelezés, eredetiség és innováció szempontból 1-től 5-ig kaptak osztályzatokat a kiállított eszközök.
Idén 4 kategóriában hirdették ki a helyezetteket. A trófeát és az oklevelet Csiby Ágnes és Hermann Zsuzsanna, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke és elnökségi tagja, az Origo által felajánlott digitális különdíjat pedig Huber Kornél, az Origo Zrt. stratégiai kapcsolatok felelőse és egyben a DIMSZ Mobiltagozat elnöke adta át.
A verseny fő támogatója, az FM Logistic különdíját Csiszár Zsolt, az FM Logistic Hungary Kft. sales directora nyújtotta át a nyertesnek.
A hagyományoknak megfelelően idén is a legmagasabb zsűri pontszámot elérő pályamunka kapta az Év Displaye elismerést.
A díjazottak kategóriák szerint:
„Nem tartós” kategória győztes
Rexona F1 installáció – Unilever Magyarország Kft.
„Nem tartós” kategória második helyezett
Mamba Papucsforma display – OSG Form Kft.
„Nem tartós” kategória harmadik helyezett
MIZO hullámkarton termékbemutató – BÉFLEX Zrt.
„Kis méretű” kategória győztes
Soproni multipack display sörtermékeknek – STI Petőfi Nyomda Kft.
„Kis méretű” kategória második helyezett
Nivea illatosított polczászló – Win-Store Media Kft.
„Kis méretű” kategória harmadik helyezett
Omacor pult display– BÉFLEX Zrt.
„Tartós” kategória győztes
Nestlé Dolce Gusto kóstoltató display – BÉFLEX Zrt.
„Tartós” kategória második helyezett
Heineken lentikuláris dekorációval ellátott tartós display – BÉFLEX Zrt.
„Tartós” kategória harmadik helyezett
Vodafone termékbemutató állvány – BÉFLEX Zrt.
Év Displaye és „Digitális” kategória győztes
Spartravel.hu – REON Digital Kft.
„Digitális” kategória második helyezett
SPAR dupla digitális torony – Win-Store Media Kft.
„Digitális” kategória harmadik helyezett (holtverseny)
Receptnyomtató kioszk – Win-Store Media Kft.
Frisshus.hu – Greenroom Marketing Kft.
Origo különdjas
Receptnyomtató kioszk – Win-Store Media Kft.
FM Logistic különdíjas
Rexona F1 installáció – Unilever Magyarország Kft.
A részletes beszámoló a Trade magazin 2014/2-3. számában olvasható majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >