Tizenhét milliárd forintos beruházást tervez jövőre az Auchan Magyarországon
Tizenhét milliárd forint értékű beruházást tervez az Auchan Magyarország Kft. 2018-ban Magyarországon, a kereskedelmi cég az elkövetkező években 30 szupermarketet nyit, és erőteljes expanziót tervez – közölte a kft. az MTI-vel.
A társaság szupermarket-hálózatának első üzletét szombaton Szekszárdon nyitotta meg; a lépéssel a vállalat célja, hogy 19 hipermarketje, 18 töltőállomása valamint online áruháza mellett egy újabb formátummal erősítse magyarországi pozícióját – írták közleményükben.
A cég az elmúlt 19 évben több mint 200 milliárd forintot fektetett be Magyarországon, és további hipermarketek, vásárlóközeli szupermarketek, kis boltok, valamint franchise egységek nyitását tervezi.
A 30 főt foglalkoztató szekszárdi üzletet a belvárosban alakították ki, az új kereskedelmi egységek helyének kiválasztásánál előtérbe helyezik a városközponti részeket – írták.
Közlésük szerint a – 2016-ban 350 milliárd forintos bruttó forgalmat bonyolított, és 3,6 milliárd forintos eredményt elért – cég idén mindkét téren további fejlődést tervez, a vállalat eredményét és forgalmát a szupermarket-hálózat és az online áruház növekedése határozza majd meg.
A létszám alakulásáról azt írták: a közel 7000 főt, köztük közel 400 megváltozott munkaképességű embert foglalkoztató társaság az áruházak nyitásával párhuzamosan növeli dolgozóinak számát.
Az áruházláncban a vásárlások száma tavaly 43 millió volt, ami 3 százalékkal, 2016-os bruttó forgalma 3,8 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >