Tizenhatmillárd fölött a Diego árbevétele
A Diego lakberendezési áruházlánc árbevétele 80 százalékos növekedésre, 25 milliárd forint nettó árbevétel elérésére törekszik a magyar piacon 2020-ig – közölte az áruházlánc kedden az MTI-vel.
A cég 2016-ban 16,3 milliárd forint árbevételt ért el, ami 14,8 százalékos növekedés az előző év eredményéhez képest, árbevétele az elmúlt 5 évben 80 százalékkal nőtt.
Az idén a tervek szerint 16 százalékkal nagyobb, 18,9 milliárd forintos forgalmat ér el a cég, egyben adózás előtti eredményében is 20 százalékos növekedésre számít.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a 2016-os lezárt üzleti évet 436,09 millió forint adózott nyereséggel zárta, ami 20,03 millió forinttal haladta meg az előző évit.
A közlemény szerint a Diego franchise hálózata több mint 20 éve kezdett kiépülni, mára 3 országban, 150 bolttal a régió egyik meghatározó, magyar központú ilyen jellegű rendszere lett, Szlovákiában 34, Romániában 19 üzlete van.
A cég padlóburkoló szakkereskedő láncból az évek során lakberendezési áruházhálózattá vált.
A társaság intenzív expanziós tervekkel rendelkezik, 2020-ra külföldön megduplázzák, Magyarországon pedig 100-ra növelik boltjaik számát, így összesen 200 Diego bolt lesz – közölték.
Hozzátették: a cég tavaly nyitotta meg Magyarországon az első oktatási központját, az úgynevezett Diego Akadémiát, 2018 őszére további 3 oktatási központ kiépítését tervezik, Romániában Bukarestben és Kolozsváron, Szlovákiában pedig Besztercebányán, összefüggésben terjeszkedési tervekkel.
A társaság központi telephelye és logisztikai központja Dabason van, itt 200 munkatársat, a teljes franchise hálózatban közel 1000 munkavállalót foglalkoztatnak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a paradicsomok lettek olcsóbbak
Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a magyarok egyik…
Tovább olvasom >Indul a Wolt és a Magyar Telekom együttműködése
A helyi kereskedelmi platformjáról ismert technológiai vállalat, a Wolt örömmel…
Tovább olvasom >