Tízből nyolc nő bűntudatot érez, ha jól bevásárol
A Skinny Cow angol jégkrémgyártó cég megbízásából készült felmérés szerint a nők 83 százaléka érez bűntudatot a vásárlás és a túlköltekezés után. A hölgyek leginkább új cipőjük, ruhájuk és kiegészítőik miatt érzik kellemetlenül magukat.
A válság hatására egyre többen érzik magukat bűnösnek, amiért költekeznek, sőt, egyre többször titkolják el párjuk előtt, mennyit is költöttek. Az viszont pozitívumnak tekinthető, hogy minden ötödik nő eladja használt ruháit, hogy azok árából vegyen magának új ruhát.
A felmérés – melyben 3 ezer hölgyet kérdeztek meg- elsősorban a jégkrémgyártó népszerűségét mérte. Kiderült: a Skinny Cow népszerű a hölgyek körében, 86 százalékuk tudatosan keresi és próbálja ki a cég új termékeit – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >