Tízből nyolc nő bűntudatot érez, ha jól bevásárol
A Skinny Cow angol jégkrémgyártó cég megbízásából készült felmérés szerint a nők 83 százaléka érez bűntudatot a vásárlás és a túlköltekezés után. A hölgyek leginkább új cipőjük, ruhájuk és kiegészítőik miatt érzik kellemetlenül magukat.
A válság hatására egyre többen érzik magukat bűnösnek, amiért költekeznek, sőt, egyre többször titkolják el párjuk előtt, mennyit is költöttek. Az viszont pozitívumnak tekinthető, hogy minden ötödik nő eladja használt ruháit, hogy azok árából vegyen magának új ruhát.
A felmérés – melyben 3 ezer hölgyet kérdeztek meg- elsősorban a jégkrémgyártó népszerűségét mérte. Kiderült: a Skinny Cow népszerű a hölgyek körében, 86 százalékuk tudatosan keresi és próbálja ki a cég új termékeit – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >