Tízből nyolc nő bűntudatot érez, ha jól bevásárol
A Skinny Cow angol jégkrémgyártó cég megbízásából készült felmérés szerint a nők 83 százaléka érez bűntudatot a vásárlás és a túlköltekezés után. A hölgyek leginkább új cipőjük, ruhájuk és kiegészítőik miatt érzik kellemetlenül magukat.
A válság hatására egyre többen érzik magukat bűnösnek, amiért költekeznek, sőt, egyre többször titkolják el párjuk előtt, mennyit is költöttek. Az viszont pozitívumnak tekinthető, hogy minden ötödik nő eladja használt ruháit, hogy azok árából vegyen magának új ruhát.
A felmérés – melyben 3 ezer hölgyet kérdeztek meg- elsősorban a jégkrémgyártó népszerűségét mérte. Kiderült: a Skinny Cow népszerű a hölgyek körében, 86 százalékuk tudatosan keresi és próbálja ki a cég új termékeit – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >