Tízből mintegy kilenc ír háztartás vásárol tojást egy hónapban egyszer
A kutatások szerint a háztartások 88,6%-a legalább havonta egyszer vásárol tojást.
A tojás október 13-i világnapja alkalmából a Coyne Research által az ír élelmiszertanács, a Bord Bia megbízásából készített kutatásból kiderül, hogy a tojás egyre előkelőbb helyet foglal el az fogyasztók étlapján Írországban: az ír felnőttek 73%-a ebédre is, és 66%-uk pedig vacsorára is szívesen eszik tojást.
Rachel Doyle, a Bord Bia marketingmenedzsere az eredményeket kommentálva elmondta:
– A kutatásból egyértelműen kiderül, hogy a tojás még soha nem volt ennyire népszerű, és ennek megvan az oka, hiszen páratlanul sokoldalúan felhasználható, és az egész család számára kiváló tápanyagforrás.
A Board Bia arra bátorítja a fogyasztókat, hogy a Bord Bia minőségjelzéssel ellátott tojásokat keressék és vásárolják.
– A jelöléssel ellátott tojások választásával a fogyasztók bízhatnak abban, hogy a tojások megfelelnek a legmagasabb, és [az ellátási lánc] minden szakaszában ellenőrzött Bord Bia szabványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >