Tízből mintegy kilenc ír háztartás vásárol tojást egy hónapban egyszer
A kutatások szerint a háztartások 88,6%-a legalább havonta egyszer vásárol tojást.
A tojás október 13-i világnapja alkalmából a Coyne Research által az ír élelmiszertanács, a Bord Bia megbízásából készített kutatásból kiderül, hogy a tojás egyre előkelőbb helyet foglal el az fogyasztók étlapján Írországban: az ír felnőttek 73%-a ebédre is, és 66%-uk pedig vacsorára is szívesen eszik tojást.
Rachel Doyle, a Bord Bia marketingmenedzsere az eredményeket kommentálva elmondta:
– A kutatásból egyértelműen kiderül, hogy a tojás még soha nem volt ennyire népszerű, és ennek megvan az oka, hiszen páratlanul sokoldalúan felhasználható, és az egész család számára kiváló tápanyagforrás.
A Board Bia arra bátorítja a fogyasztókat, hogy a Bord Bia minőségjelzéssel ellátott tojásokat keressék és vásárolják.
– A jelöléssel ellátott tojások választásával a fogyasztók bízhatnak abban, hogy a tojások megfelelnek a legmagasabb, és [az ellátási lánc] minden szakaszában ellenőrzött Bord Bia szabványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >