Tízből mintegy kilenc ír háztartás vásárol tojást egy hónapban egyszer
A kutatások szerint a háztartások 88,6%-a legalább havonta egyszer vásárol tojást.
A tojás október 13-i világnapja alkalmából a Coyne Research által az ír élelmiszertanács, a Bord Bia megbízásából készített kutatásból kiderül, hogy a tojás egyre előkelőbb helyet foglal el az fogyasztók étlapján Írországban: az ír felnőttek 73%-a ebédre is, és 66%-uk pedig vacsorára is szívesen eszik tojást.
Rachel Doyle, a Bord Bia marketingmenedzsere az eredményeket kommentálva elmondta:
– A kutatásból egyértelműen kiderül, hogy a tojás még soha nem volt ennyire népszerű, és ennek megvan az oka, hiszen páratlanul sokoldalúan felhasználható, és az egész család számára kiváló tápanyagforrás.
A Board Bia arra bátorítja a fogyasztókat, hogy a Bord Bia minőségjelzéssel ellátott tojásokat keressék és vásárolják.
– A jelöléssel ellátott tojások választásával a fogyasztók bízhatnak abban, hogy a tojások megfelelnek a legmagasabb, és [az ellátási lánc] minden szakaszában ellenőrzött Bord Bia szabványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Elindult Németország legnagyobb kutatása a vegetarianizmusról és a vegán táplálkozásról
A növényi alapú táplálkozás világszerte egyre népszerűbb: egyre többen hagyják…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >