Tízből mintegy kilenc ír háztartás vásárol tojást egy hónapban egyszer
A kutatások szerint a háztartások 88,6%-a legalább havonta egyszer vásárol tojást.
A tojás október 13-i világnapja alkalmából a Coyne Research által az ír élelmiszertanács, a Bord Bia megbízásából készített kutatásból kiderül, hogy a tojás egyre előkelőbb helyet foglal el az fogyasztók étlapján Írországban: az ír felnőttek 73%-a ebédre is, és 66%-uk pedig vacsorára is szívesen eszik tojást.
Rachel Doyle, a Bord Bia marketingmenedzsere az eredményeket kommentálva elmondta:
– A kutatásból egyértelműen kiderül, hogy a tojás még soha nem volt ennyire népszerű, és ennek megvan az oka, hiszen páratlanul sokoldalúan felhasználható, és az egész család számára kiváló tápanyagforrás.
A Board Bia arra bátorítja a fogyasztókat, hogy a Bord Bia minőségjelzéssel ellátott tojásokat keressék és vásárolják.
– A jelöléssel ellátott tojások választásával a fogyasztók bízhatnak abban, hogy a tojások megfelelnek a legmagasabb, és [az ellátási lánc] minden szakaszában ellenőrzött Bord Bia szabványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Írország: nyáron csúcsra jár az élelmiszerpazarlás
A Too Good To Go friss felmérése szerint az ír…
Tovább olvasom >Önvezető autók a nagyvárosban – ilyen algoritmusokon dolgoznak a magyar kutatók
Sokan azt gondolják, hogy az önvezető autók fejlesztésében a technológia…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >