Tízből kilenc fogyasztó vásárolt már terméket valamely influenszer hatására
A Vamp kreatív marketingplatform által készített tanulmány szerint a fogyasztók 88%-a állítja, hogy az elmúlt hat hónapban vásárolt valamilyen terméket influenszerek ajánlása alapján, és az influenszer-marketing a 18-34 éves korosztály körében a leghatékonyabb.
A Vamp az Atomic Research kutatócéggel közösen készítette a tanulmányt, amelyben felnőtt fogyasztókat kérdeztek meg az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Ausztráliában és az Egyesült Arab Emírségekben az influenszer-marketinggel kapcsolatos véleményükről.
A 18-34 éves korosztály körében válaszadók az influenszer-marketinget magasabbra értékelték, mint a televíziós, a digitális és rádiós hirdetéseket, valamint az óriásplakátokat, míg a 45-54 évesek körében a megkérdezettek a legbefolyásosabb marketingcsatornaként a televíziót, a második helyen pedig az influenszereket (18%) jelölték.
A tanulmányból az is kiderült, hogy minél idősebbek a válaszadók, annál kevésbé bíznak az influenszer tartalmakban.
A válaszadók szerint a legjobb influenszer-tartalmakat az Instagramon találták (34%), ezt követi a YouTube (27%) és a TikTok (18%), és mindössze 2% mondta, hogy az X/Twitteren találkozott érdekes tartalommal. A TikTok a 18-24 évesek körében a legnépszerűbb platform, míg a 24-44 évesek a YouTube-ot részesítik előnyben.
Kapcsolódó cikkeink
Németországba érkezik a TikTok Shop fulfillment szolgáltatása
A nyilvánosan meghirdetett álláshirdetések arra engednek következtetni, hogy a TikTok…
Tovább olvasom >Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >