Tízből kilenc fogyasztó vásárolt már terméket valamely influenszer hatására
A Vamp kreatív marketingplatform által készített tanulmány szerint a fogyasztók 88%-a állítja, hogy az elmúlt hat hónapban vásárolt valamilyen terméket influenszerek ajánlása alapján, és az influenszer-marketing a 18-34 éves korosztály körében a leghatékonyabb.
A Vamp az Atomic Research kutatócéggel közösen készítette a tanulmányt, amelyben felnőtt fogyasztókat kérdeztek meg az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Ausztráliában és az Egyesült Arab Emírségekben az influenszer-marketinggel kapcsolatos véleményükről.
A 18-34 éves korosztály körében válaszadók az influenszer-marketinget magasabbra értékelték, mint a televíziós, a digitális és rádiós hirdetéseket, valamint az óriásplakátokat, míg a 45-54 évesek körében a megkérdezettek a legbefolyásosabb marketingcsatornaként a televíziót, a második helyen pedig az influenszereket (18%) jelölték.
A tanulmányból az is kiderült, hogy minél idősebbek a válaszadók, annál kevésbé bíznak az influenszer tartalmakban.
A válaszadók szerint a legjobb influenszer-tartalmakat az Instagramon találták (34%), ezt követi a YouTube (27%) és a TikTok (18%), és mindössze 2% mondta, hogy az X/Twitteren találkozott érdekes tartalommal. A TikTok a 18-24 évesek körében a legnépszerűbb platform, míg a 24-44 évesek a YouTube-ot részesítik előnyben.
Kapcsolódó cikkeink
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >