Tízből kilenc fogyasztó vásárolt már terméket valamely influenszer hatására
A Vamp kreatív marketingplatform által készített tanulmány szerint a fogyasztók 88%-a állítja, hogy az elmúlt hat hónapban vásárolt valamilyen terméket influenszerek ajánlása alapján, és az influenszer-marketing a 18-34 éves korosztály körében a leghatékonyabb.
A Vamp az Atomic Research kutatócéggel közösen készítette a tanulmányt, amelyben felnőtt fogyasztókat kérdeztek meg az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Ausztráliában és az Egyesült Arab Emírségekben az influenszer-marketinggel kapcsolatos véleményükről.
A 18-34 éves korosztály körében válaszadók az influenszer-marketinget magasabbra értékelték, mint a televíziós, a digitális és rádiós hirdetéseket, valamint az óriásplakátokat, míg a 45-54 évesek körében a megkérdezettek a legbefolyásosabb marketingcsatornaként a televíziót, a második helyen pedig az influenszereket (18%) jelölték.
A tanulmányból az is kiderült, hogy minél idősebbek a válaszadók, annál kevésbé bíznak az influenszer tartalmakban.
A válaszadók szerint a legjobb influenszer-tartalmakat az Instagramon találták (34%), ezt követi a YouTube (27%) és a TikTok (18%), és mindössze 2% mondta, hogy az X/Twitteren találkozott érdekes tartalommal. A TikTok a 18-24 évesek körében a legnépszerűbb platform, míg a 24-44 évesek a YouTube-ot részesítik előnyben.
Kapcsolódó cikkeink
GVH: újabb népszerű influenszer működött együtt a hatósággal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >PFR Influencer & Talent – Újabb influenszer ügynökség az ÖRT tagjai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Prosus a Just Eat Takeaway-t
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >