Tízből hét Esselunga üzlet használ megújuló villamos energiát
Az Esselunga olasz áruházlánc üzleteinek több mint 70 százaléka váltott megújuló energiaforrásból származó energiára, aminek eredményeképpen a cég mintegy 113 millió tonnával csökkentheti szén-dioxid-kibocsátását 2022-ben.
Az Esselunga fenntarthatósági stratégiája a működés környezeti terhelésének kezelésére összpontosít. Az évek során számos, energiahatékonyságot célzó projektet – LED-világítás és napelemek – indított, és Pármában, valamint Biandratéban két trigenerációs rendszert is felszerelt üzemeiben.
A lánc egyébként az Altroconsumo fogyasztói egyesület legutóbbi felmérése szerint az ALDI mellett a legjobban teljesített a fogyasztói elégedettség tekintetében Olaszországban.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Fenntartható fordulat a magyar mezőgazdaságban: egyre többen váltanak modern termelési módszerekre
A magyar mezőgazdaságban egyre nagyobb szerepet kapnak az innovatív, fenntartható…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >Februárban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Nőtt a német kiskereskedelmi forgalom februárban havi szinten az elemzői…
Tovább olvasom >