Tízből hét Esselunga üzlet használ megújuló villamos energiát
Az Esselunga olasz áruházlánc üzleteinek több mint 70 százaléka váltott megújuló energiaforrásból származó energiára, aminek eredményeképpen a cég mintegy 113 millió tonnával csökkentheti szén-dioxid-kibocsátását 2022-ben.
Az Esselunga fenntarthatósági stratégiája a működés környezeti terhelésének kezelésére összpontosít. Az évek során számos, energiahatékonyságot célzó projektet – LED-világítás és napelemek – indított, és Pármában, valamint Biandratéban két trigenerációs rendszert is felszerelt üzemeiben.
A lánc egyébként az Altroconsumo fogyasztói egyesület legutóbbi felmérése szerint az ALDI mellett a legjobban teljesített a fogyasztói elégedettség tekintetében Olaszországban.
Kapcsolódó cikkeink
Kávékapszula-újrahasznosítási programot indított az olasz Esselunga
Új környezetvédelmi kezdeményezést indított Milánóban az Esselunga a használt kávékapszulák…
Tovább olvasom >Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >