Tízből hét Esselunga üzlet használ megújuló villamos energiát
Az Esselunga olasz áruházlánc üzleteinek több mint 70 százaléka váltott megújuló energiaforrásból származó energiára, aminek eredményeképpen a cég mintegy 113 millió tonnával csökkentheti szén-dioxid-kibocsátását 2022-ben.
Az Esselunga fenntarthatósági stratégiája a működés környezeti terhelésének kezelésére összpontosít. Az évek során számos, energiahatékonyságot célzó projektet – LED-világítás és napelemek – indított, és Pármában, valamint Biandratéban két trigenerációs rendszert is felszerelt üzemeiben.
A lánc egyébként az Altroconsumo fogyasztói egyesület legutóbbi felmérése szerint az ALDI mellett a legjobban teljesített a fogyasztói elégedettség tekintetében Olaszországban.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >