Tíz új üzletet nyitott a Carrefour Lengyelországban az első két hónapban
A Carrefour Polska az év első két hónapjában tíz új franchise-üzletet nyitott, ebből négyet a fővárosban, Varsóban. A kényelmi üzletek egyre népszerűbbek a lengyel piacon: a vásárlók a termékekben a jó minőséget, vásárlási élményben pedig a gyorsaságot keresik.
A 2019-ben az országban több mint 100 új boltot nyitó lánc Lengyelországban kis- és középvállalkozókkal együttműködve igyekszik kis kényelmi üzleteket üzemeltetni.
A lengyel piacon a Carrefour mindhárom formátuma – a Carrefour Express Convenience, a Carrefour Express Minimarket és a Globi is – jelen van. A Carrefour Express Convenience formátum alá a rohanó nagyvárosokban élők igényeire szabott önkiszolgáló üzletek tartoznak, míg a Carrefour Express Minimarket elsősorban modern, hagyományosan húst és húskészítményeket, frissárut és prémium termékeket kínáló, a lakóhelyhez közeli minimarketeket rejt. A kisvárosokban és vidéki területeken élők a Globi üzletekben tudnak bevásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?
Nemrég egy olyan új webshop-óriás jelent meg a magyar piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >