Tíz új üzletet nyitott a Carrefour Lengyelországban az első két hónapban
A Carrefour Polska az év első két hónapjában tíz új franchise-üzletet nyitott, ebből négyet a fővárosban, Varsóban. A kényelmi üzletek egyre népszerűbbek a lengyel piacon: a vásárlók a termékekben a jó minőséget, vásárlási élményben pedig a gyorsaságot keresik.
A 2019-ben az országban több mint 100 új boltot nyitó lánc Lengyelországban kis- és középvállalkozókkal együttműködve igyekszik kis kényelmi üzleteket üzemeltetni.
A lengyel piacon a Carrefour mindhárom formátuma – a Carrefour Express Convenience, a Carrefour Express Minimarket és a Globi is – jelen van. A Carrefour Express Convenience formátum alá a rohanó nagyvárosokban élők igényeire szabott önkiszolgáló üzletek tartoznak, míg a Carrefour Express Minimarket elsősorban modern, hagyományosan húst és húskészítményeket, frissárut és prémium termékeket kínáló, a lakóhelyhez közeli minimarketeket rejt. A kisvárosokban és vidéki területeken élők a Globi üzletekben tudnak bevásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Árstopok és gazdasági intézkedések Közép-Európában: egyre több ország védekezik az infláció ellen
Miközben Magyarországon ismét napirendre került az árstopok bevezetése, Lengyelországban az…
Tovább olvasom >Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >