Tíz új üzletet nyitott a Carrefour Lengyelországban az első két hónapban
A Carrefour Polska az év első két hónapjában tíz új franchise-üzletet nyitott, ebből négyet a fővárosban, Varsóban. A kényelmi üzletek egyre népszerűbbek a lengyel piacon: a vásárlók a termékekben a jó minőséget, vásárlási élményben pedig a gyorsaságot keresik.
A 2019-ben az országban több mint 100 új boltot nyitó lánc Lengyelországban kis- és középvállalkozókkal együttműködve igyekszik kis kényelmi üzleteket üzemeltetni.
A lengyel piacon a Carrefour mindhárom formátuma – a Carrefour Express Convenience, a Carrefour Express Minimarket és a Globi is – jelen van. A Carrefour Express Convenience formátum alá a rohanó nagyvárosokban élők igényeire szabott önkiszolgáló üzletek tartoznak, míg a Carrefour Express Minimarket elsősorban modern, hagyományosan húst és húskészítményeket, frissárut és prémium termékeket kínáló, a lakóhelyhez közeli minimarketeket rejt. A kisvárosokban és vidéki területeken élők a Globi üzletekben tudnak bevásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét Szlovákiában a lengyel Biedronka
A lengyel Biedronka kiskereskedelmi lánc megnyitotta első szlovákiai üzletét a…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >