Tíz új településsel bővült a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatási területe
A sikeres bevezetés és a rekord számú rendeléssel lebonyolított karácsonyi időszak után januárban 10 újabb településsel bővítette budapesti szolgáltatási területét a Tesco Online Bevásárlás. Ráadásul mostantól már Szegeden és vonzáskörzetében is, a kiszállítás időpontjának függvényében, változó díjakkal vehető igénybe a szolgáltatás. A jelenleg 61 autóval és több mint 300 munkatárssal működő Tesco Online Bevásárlás szolgáltatást immáron közel 2,7 millió vásárló veheti igénybe.
2013 márciusában indult útjára a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatása. Az első év sikereinek köszönhetően január 15-től Budapest környékén 10 újabb településen érhető el a szolgáltatás. Mostantól Albertirsa, Dabas, Göd, Gödöllő, Leányfalu, Martonvásár, Pilis, Ráckeresztúr, Százhalombatta és Tököl lakói is élvezhetik a kényelmes otthoni bevásárlás előnyeit.
Az indulás óta eltelt közel egy évben 20-ról 61 emelkedett a megrendeléseket kiszolgáló autók száma, s jelenleg több mint 300 munkatárs dolgozik azon, hogy a vásárlói igényeket a lehető legmagasabb minőségben kiszolgálja. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az online bevásárlás egyre népszerűbb Magyarországon. A Tesco csapat hetente több ezer megrendelést teljesít, s az indulás óta több mint 60 000 vásárló regisztrált a http://bevasarlas.tesco.hu/ oldalon.
„A karácsonyi időszakot különösen jó eredménnyel zártuk. Decemberben, az eddig tapasztalható növekedéshez képest, robbanásszerű volt az érdeklődés és a rendelés az oldalunkon. Ennek köszönhetően közel maximális kapacitással dolgozott a Tesco Online Bevásárlás csapata az ünnepek előtt. A növekedés hátterében az új vásárlók megszerzése, a meglévők aktivitásának jelentős növekedése és a kosárértékek emelkedése állt. Az eddigi átlagnak nagyjából kétszerese volt a rendelésszám a karácsony előtti két hétben, s csak decemberben több mint 5000 új vásárlót szereztünk” – mondta Őri Gergely, a Tesco online kereskedelmi vezetője.
A Tesco jelenleg 3 budapesti és egy vidéki áruházából szolgálja ki a fogyasztókat, melyek száma a szolgáltatási terület bővítésével immár meghaladja a 2,6 milliót. Január közepétől, a budapestihez hasonlóan, már Szegeden és környékén is változó szolgáltatási díjjal dolgozik. A korábbi, egységes 899 forintos díj helyett azok, aki a kevésbé kiemelt és forgalmas időszakra kérik a kiszállítást, akár mindössze 600 forintért is igénybe vehetik a szolgáltatást. A legmagasabb díj a vidéki megyeszékhelyen 1000 forint.
Az eddigi tapasztalatok alapján a vásárlók tipikusan a reggeli időpontokra kérik a kiszállítást, s legtöbben pénteken és szombaton szeretnék átvenni a megrendelt termékeket, melyek között jellemzően minden olyan árucikk megtalálható, amit egy nagybevásárlás alkalmával vesz az ember. A baba termékek, az ásványvizek, a kutyaeledelek és a háztartási cikkek, tehát a nehezen hazacipelhető termékek a legnépszerűbbek. Ugyanakkor az is elmondható, hogy az online vásárlók rendkívül egészségtudatosak, hiszen a kosarak rendszerint sok friss gyümölcsöt, zöldséget és tejterméket is tartalmaznak. A karácsonyi időszak slágertermékei a kozmetikai ajándékcsomagok, a különböző ajándékkosarak, az édességek és a sütési alapanyagok voltak.
Nagy általánosságban tehát elmondható, hogy heti vagy kétheti rendszerességgel használják a regisztráltak a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatását, s így intézik a nagybevásárlást. Ennek megfelelően az online kosárérték jóval meghaladja az áruházit.
A Tesco célja hosszú távon, hogy a nyugat-európai piacokhoz hasonló részesedést érjen el az online piacon, valamint, hogy tovább erősítse a többcsatornás kiskereskedelemben betöltött vezető szerepét. Vagyis minél jobban alkalmazkodjon a különböző vásárlói igényekhez, s a fogyasztók megtalálják a nekik leginkább megfelelő kereskedelmi egységet, legyen szó hipermarketről, kisboltról, vagy akár az online bevásárlás lehetőségéről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >