Tíz új településsel bővült a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatási területe
A sikeres bevezetés és a rekord számú rendeléssel lebonyolított karácsonyi időszak után januárban 10 újabb településsel bővítette budapesti szolgáltatási területét a Tesco Online Bevásárlás. Ráadásul mostantól már Szegeden és vonzáskörzetében is, a kiszállítás időpontjának függvényében, változó díjakkal vehető igénybe a szolgáltatás. A jelenleg 61 autóval és több mint 300 munkatárssal működő Tesco Online Bevásárlás szolgáltatást immáron közel 2,7 millió vásárló veheti igénybe.
2013 márciusában indult útjára a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatása. Az első év sikereinek köszönhetően január 15-től Budapest környékén 10 újabb településen érhető el a szolgáltatás. Mostantól Albertirsa, Dabas, Göd, Gödöllő, Leányfalu, Martonvásár, Pilis, Ráckeresztúr, Százhalombatta és Tököl lakói is élvezhetik a kényelmes otthoni bevásárlás előnyeit.
Az indulás óta eltelt közel egy évben 20-ról 61 emelkedett a megrendeléseket kiszolgáló autók száma, s jelenleg több mint 300 munkatárs dolgozik azon, hogy a vásárlói igényeket a lehető legmagasabb minőségben kiszolgálja. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az online bevásárlás egyre népszerűbb Magyarországon. A Tesco csapat hetente több ezer megrendelést teljesít, s az indulás óta több mint 60 000 vásárló regisztrált a http://bevasarlas.tesco.hu/ oldalon.
„A karácsonyi időszakot különösen jó eredménnyel zártuk. Decemberben, az eddig tapasztalható növekedéshez képest, robbanásszerű volt az érdeklődés és a rendelés az oldalunkon. Ennek köszönhetően közel maximális kapacitással dolgozott a Tesco Online Bevásárlás csapata az ünnepek előtt. A növekedés hátterében az új vásárlók megszerzése, a meglévők aktivitásának jelentős növekedése és a kosárértékek emelkedése állt. Az eddigi átlagnak nagyjából kétszerese volt a rendelésszám a karácsony előtti két hétben, s csak decemberben több mint 5000 új vásárlót szereztünk” – mondta Őri Gergely, a Tesco online kereskedelmi vezetője.
A Tesco jelenleg 3 budapesti és egy vidéki áruházából szolgálja ki a fogyasztókat, melyek száma a szolgáltatási terület bővítésével immár meghaladja a 2,6 milliót. Január közepétől, a budapestihez hasonlóan, már Szegeden és környékén is változó szolgáltatási díjjal dolgozik. A korábbi, egységes 899 forintos díj helyett azok, aki a kevésbé kiemelt és forgalmas időszakra kérik a kiszállítást, akár mindössze 600 forintért is igénybe vehetik a szolgáltatást. A legmagasabb díj a vidéki megyeszékhelyen 1000 forint.
Az eddigi tapasztalatok alapján a vásárlók tipikusan a reggeli időpontokra kérik a kiszállítást, s legtöbben pénteken és szombaton szeretnék átvenni a megrendelt termékeket, melyek között jellemzően minden olyan árucikk megtalálható, amit egy nagybevásárlás alkalmával vesz az ember. A baba termékek, az ásványvizek, a kutyaeledelek és a háztartási cikkek, tehát a nehezen hazacipelhető termékek a legnépszerűbbek. Ugyanakkor az is elmondható, hogy az online vásárlók rendkívül egészségtudatosak, hiszen a kosarak rendszerint sok friss gyümölcsöt, zöldséget és tejterméket is tartalmaznak. A karácsonyi időszak slágertermékei a kozmetikai ajándékcsomagok, a különböző ajándékkosarak, az édességek és a sütési alapanyagok voltak.
Nagy általánosságban tehát elmondható, hogy heti vagy kétheti rendszerességgel használják a regisztráltak a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatását, s így intézik a nagybevásárlást. Ennek megfelelően az online kosárérték jóval meghaladja az áruházit.
A Tesco célja hosszú távon, hogy a nyugat-európai piacokhoz hasonló részesedést érjen el az online piacon, valamint, hogy tovább erősítse a többcsatornás kiskereskedelemben betöltött vezető szerepét. Vagyis minél jobban alkalmazkodjon a különböző vásárlói igényekhez, s a fogyasztók megtalálják a nekik leginkább megfelelő kereskedelmi egységet, legyen szó hipermarketről, kisboltról, vagy akár az online bevásárlás lehetőségéről.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >