Tíz százalékos forgalomnövekedés a Tesconál
Megugrott a Tesco forgalma az év első negyedében, elsősorban a külföldi értékesítés növekedésének köszönhetően. Mindamellett a legnagyobb brit üzletlánc pénzügyi igazgatója szerint korai fellendülésről beszélni, az idei év még nehéz lesz.
A kedden ismertetett adatok szerint a Tesco forgalma 9,7 százalékkal nőtt a május 30. napjával végződött negyedévben. Nagy-Britanniában – ahol a cég az élelmiszerpiac 30 százalékát tartja kézben – a növekedés 4,3 százalék volt, míg a külföldi érdekeltségeknél 20,1 százalék (konstans árakon számolva 11,4 százalék). Külföldön elsősorban az ázsiai és az amerikai Tesco hálózat szerepelt jól, 44 százalékos és 174 százalékos bővüléssel – tudósít az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >