Tíz százalékos bevételnövekedés a Danone-nál
A francia élelmiszer-ipari csoport árbevétele 3,67 milliárd euróra nőtt az első negyedévben.
A friss tejtermékek forgalma 12 százalékkal, 2,15 milliárd
euróra nőtt, az italoké 9,1 százalékkal, 1,01 milliárdra, míg a gabonatermékeké
4,3 százalékkal 506 millió euróra. A cég közölte, hogy tartani fogja az év
végére jelzett 7–10 százalékos üzemieredmény-növekedést.
Az Activia joghurtjáról is nevezetes Danone viszonylag jó eredményeket tükröző
beszámolója éles ellentétben van svájci riválisa a Nestlé jelentésével,
amelyben a társaság a magas tej-, gabona- , kávé- és kakaóárakat okolja
viszonylag szerényebb teljesítményéért, mondván: ezeket nem tudja teljesen
áthárítani a fogyasztókra.
Az Activia a cég egyik sikerterméke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >