Tíz százalékos bevételnövekedés a Danone-nál
A francia élelmiszer-ipari csoport árbevétele 3,67 milliárd euróra nőtt az első negyedévben.
A friss tejtermékek forgalma 12 százalékkal, 2,15 milliárd
euróra nőtt, az italoké 9,1 százalékkal, 1,01 milliárdra, míg a gabonatermékeké
4,3 százalékkal 506 millió euróra. A cég közölte, hogy tartani fogja az év
végére jelzett 7–10 százalékos üzemieredmény-növekedést.
Az Activia joghurtjáról is nevezetes Danone viszonylag jó eredményeket tükröző
beszámolója éles ellentétben van svájci riválisa a Nestlé jelentésével,
amelyben a társaság a magas tej-, gabona- , kávé- és kakaóárakat okolja
viszonylag szerényebb teljesítményéért, mondván: ezeket nem tudja teljesen
áthárítani a fogyasztókra.
Az Activia a cég egyik sikerterméke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >