Tíz százalékos bevételnövekedés a Danone-nál
A francia élelmiszer-ipari csoport árbevétele 3,67 milliárd euróra nőtt az első negyedévben.
A friss tejtermékek forgalma 12 százalékkal, 2,15 milliárd
euróra nőtt, az italoké 9,1 százalékkal, 1,01 milliárdra, míg a gabonatermékeké
4,3 százalékkal 506 millió euróra. A cég közölte, hogy tartani fogja az év
végére jelzett 7–10 százalékos üzemieredmény-növekedést.
Az Activia joghurtjáról is nevezetes Danone viszonylag jó eredményeket tükröző
beszámolója éles ellentétben van svájci riválisa a Nestlé jelentésével,
amelyben a társaság a magas tej-, gabona- , kávé- és kakaóárakat okolja
viszonylag szerényebb teljesítményéért, mondván: ezeket nem tudja teljesen
áthárítani a fogyasztókra.
Az Activia a cég egyik sikerterméke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >Mi kerüljön a gyerek tányérjára nyáron? 5 tipp a tudatosabb étkezéshez
A nyári szünet a gyerekek egyik kedvenc időszaka: hosszú, játékkal…
Tovább olvasom >