Tíz százalékos béremelés várható a Penny Marketnél
A Penny Market Kft.-nél az előző évhez hasonlóan idén is 10 százalékos béremelést terveznek, a béren kívüli juttatások rendszerét is fejlesztik, 2019. január 1-től a teljes munkaidőben foglalkoztatott munkavállalók havonta 14 000 forint értékű, SZÉP-kártyán elérhető juttatásban részesülnek – közölte az áruházlánc szerdán az MTI-vel.
Kiemelték, hogy a Penny Market nem emeli meg a kollektív szerződésben meghatározott túlmunkakeretet, erről a társaság állapodott meg az üzemi tanácsával és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével. Ugyanakkor megjegyezték, hogy ha valaki kéri, a cég lehetővé teszi számára évente akár a 400 óra túlmunka vállalását is.
A Penny Market 1996 óta van jelen az országban, 218 üzlettel, valamint 3 logisztikai központtal rendelkezik, amikben összesen több mint 4000 munkatárs dolgozik.
Az Auchan Retail Magyarország korábban arról tájékoztatta az MTI-t, hogy jelentős mértékben nő a nem vezető beosztású munkatársak alapbére, amelyhez emelkedő prémiumok és béren kívüli juttatások is tartoznak. Utóbbi a teljes munkaidőben dolgozóknál idén eléri a bruttó 91 ezer forintot.
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. összesen 7,5 milliárd forintnyi béremelést jelentett be 2019-re. A bérmegállapodásról szóló korábbi közlemény szerint a legnagyobb létszámot kitevő áruházi munkakörökben, valamint a logisztikai központokban a kezdő alapbér minimuma havi bruttó 220 ezer forintra nőtt. Vásárlói kedvezményt a Spar is kínál, emellett továbbra is biztosítja alkalmazottai számára a 13. havi juttatást és a hűségprogramot. Utóbbi évi 100 ezer forintról 120 ezer forintra nőtt, így havonta bruttó 10 ezer forint bérkiegészítést jelent, SZÉP-kártyára pedig a munkaviszony kezdetétől függően 40 és 100 ezer forint juttatást utalnak.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. korábbi közleménye szerint a társaság 10,88 százalékkal emeli a heti 40 órás munkaidőben dolgozó, kezdő pénztáros és logisztikai alkalmazottak fizetését, amely így havi 301 900 forintra nő. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Nem áprilisi tréfa: Ezt a különlegességet kóstolhatod meg a hazai McDonald’s-ban
A social média világában szinte naponta tűnnek fel újabb és…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >