Tíz magyar élelmiszergyártó mutatkozik be Japánban
Idén 10 magyar kiállítóval jelent meg az Agrármarketing Centrum (AMC) Japán és a csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer- és italkiállításán, a kedden kezdődött Foodexen – közölte az AMC kedden az MTI-vel.
Tapasztalataik alapján a magyar termékeket jelentős érdeklődés kíséri a távol-keleti országban, ahol a magyar nagykövetséggel együttműködve üzletember-találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szerveztek magyar cégek és csaknem 80 külföldi beszerző számára. A Foodexre 100 négyzetméteres közösségi standdal érkezett az AMC fagyasztott zöldségeket, gyümölcsöket, mézet, kacsa- és libahúst, bort, szárított organikus zöldségport, sajtot, cukor- és gluténmentes gabonaszeletet, pálinkákat ajánlva az importőrök figyelmébe – írták.
A közlemény szerint a tokiói rendezvényt hosszas várakozás előzte meg, a covid-járvány miatt ugyanis 2019-ben tartották meg utoljára. A Foodex honlapja szerint akkor 60 ország és régió termékei mutatkoztak be a japán fővárosban. A péntekig tartó eseményen az AMC a magyar kiállítók mellett helyet biztosít az exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program számára is, amelynek digitális platformja már 219 magyar élelmiszeripari gyártó több mint 2 ezer termékét tartalmazza – tették hozzá.
Az AMC 14. alkalommal szervezett közösségi megjelenést magyar cégek számára a Foodexen. A részvételt azért tartották fontosnak, mert a kiállítás jó alkalom az ázsiai piacok megismerésére és meghódítására – olvasható az AMC honlapján.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >