Tíz magyar élelmiszergyártó mutatkozik be Japánban
Idén 10 magyar kiállítóval jelent meg az Agrármarketing Centrum (AMC) Japán és a csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer- és italkiállításán, a kedden kezdődött Foodexen – közölte az AMC kedden az MTI-vel.
Tapasztalataik alapján a magyar termékeket jelentős érdeklődés kíséri a távol-keleti országban, ahol a magyar nagykövetséggel együttműködve üzletember-találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szerveztek magyar cégek és csaknem 80 külföldi beszerző számára. A Foodexre 100 négyzetméteres közösségi standdal érkezett az AMC fagyasztott zöldségeket, gyümölcsöket, mézet, kacsa- és libahúst, bort, szárított organikus zöldségport, sajtot, cukor- és gluténmentes gabonaszeletet, pálinkákat ajánlva az importőrök figyelmébe – írták.
A közlemény szerint a tokiói rendezvényt hosszas várakozás előzte meg, a covid-járvány miatt ugyanis 2019-ben tartották meg utoljára. A Foodex honlapja szerint akkor 60 ország és régió termékei mutatkoztak be a japán fővárosban. A péntekig tartó eseményen az AMC a magyar kiállítók mellett helyet biztosít az exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program számára is, amelynek digitális platformja már 219 magyar élelmiszeripari gyártó több mint 2 ezer termékét tartalmazza – tették hozzá.
Az AMC 14. alkalommal szervezett közösségi megjelenést magyar cégek számára a Foodexen. A részvételt azért tartották fontosnak, mert a kiállítás jó alkalom az ázsiai piacok megismerésére és meghódítására – olvasható az AMC honlapján.
Kapcsolódó cikkeink
Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >