Tíz gyermek arcára varázsolt mosolyt a Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány
A Tchibo és a Csodalámpa alapítvány együttműködésének köszönhetően tíz gyermek tapasztalhatta meg, hogy hétköznapi csodák igenis léteznek. A vállalat által nyújtott egymillió
forintos támogatás és a több hónapon át tartó fogyasztói aktivitás során befolyt összeg olyan kívánságok teljesítését tette lehetővé, amelyekről a kicsik eddig csak álmodozni mertek. A valóra vált álmok nem csak pillanatnyi boldogságot hoznak a gyerkőcök életébe, hanem folyamatosan erőt adnak nekik a betegséggel való hosszú és olykor fájdalmas küzdelmekben is.
A Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány együttműködése 2012 márciusában vette kezdetét. A vállalat által felajánlott egymillió forint a Tchibo „Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!” elnevezésű fogyasztói promóciója során összegyűlt összeggel egészült ki. A promóció alatt a Tchibo Family kávé vásárlói a kávék csomagolásán található vonalkód visszaküldésével növelhették a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatta a szervezetet.
Az így befolyt 300.000 forint az eredeti felajánlással együtt lehetővé tette, hogy az Alapítvány tíz beteg gyermek vágyát teljesíthesse. A megvalósított kívánságok között szerepelt kerti játszótér, X BOX360 Kinect játékgép, hordozható DVD-lejátszó, laptop, sőt még elektronikus gitár is.
„Jó volt látni, hogy a gyermekek mennyire örültek a meglepetéseknek. Ilyenkor érezzük igazán, hogy a segítségnek mekkora jelentősége is van. Külön öröm volt számunkra az is, hogy vásárlóinkat is bevonhattuk a jótékonyságba, hiszen a „cause related marketingnek” a kategórián belül még nincs nagy hagyománya” – mondta Szijjártó Ágnes, a Tchibo Vállalati kommunikáció és felelősségvállalás menedzsere.
„Az ajándék okozta öröm nem csak egy pillanatra szól. Olyan erőt ad a gyermekeknek, amely végigkíséri őket a betegség és a gyógyulás rögös útján. A gyermekek megtapasztalják, hogy hétköznapi csodák léteznek és ez kitartást ad a küzdelemhez. Reméljük, hogy a jövőben még több boldog gyermekmosollyal gazdagodunk” – tette hozzá Felkai Márta, a Csodalámpa Alapítvány kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >