Tíz éves a Nespresso Magyarországon
Tíz éve, 2006-ban nyitotta meg kapuit az első magyarországi Nespresso Boutique Budapesten, az Andrássy úton. Az üzlet alapterülete akkor még kevesebb, mint fele volt a jelenleginek, és mindössze két kávéspecialista várta az érdeklődőket a pultok mögött. A növekvő népszerűségnek köszönhetően a Nespresso az elmúlt 10 évben folyamatosan bővítette üzlethálózatát, hogy a vásárlók megtapasztalhassák a márka által kínáltmagas színvonalú kiszolgálást.
Jelenleg Budapesten három „klasszikus” Boutique, három Időszakos Mini Boutique, és Győrben egy Mini Boutique várja a minőségi kávék kedvelőit. Ugyanakkor a 24 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso weboldalán keresztül is beszerezhetőek.
A kerek évforduló megünneplésére a vállalat nagyszabású kampányt hirdetett, melyhez népszerű és ismert Nespresso Clubtagok is csatlakoztak.
A Nespresso-t 1986-ban Svájcban alapították. A márka alig hat évvel később Magyarországra is megérkezett, és az Andrássy úti Boutique nyitásával egyidejűleg elindult a Nespresso Club is,mely a vásárlók kényelmét szolgálja gyors és professzionális szolgáltatásaival. Érdekesség, hogy ugyanebben az évben jelent meg az első ikonikus reklámfilmGeorge Clooney főszereplésével, melyet azóta további 10 követett az évek során.
Az Andrássy úti és az Allee Bevásárlóközpontban található üzletek után a Nespresso idén nyitotta harmadik klasszikus Boutique-ját az ArenaPlazaban, majd nem sokkal később Győrben az első vidéki Mini Boutique-ot.
Az elmúlt 10 évben az üzletek száma mellett a kávékínálat is folyamatosan bővült; a kávérajongók mára 24Grand Cru kávéőrlemény és időről-időre számos Limited Edition kávékülönlegesség közül választhatnak.
A születésnapi kampányhoz öt magyar híresség – és egyben Nespresso Club tag – is csatlakozott, akik ugyan más-más területről érkeztek, azonban közös bennük a magas minőségű kávé iránti szenvedély.
Csányi Sándor, Zséda, Orosz Barbara, Schiffer Miklós és Segal Viktor a következő videóban mesélnek Nespresso-élményeikről:
A videóból megtudhatjuk, hogy Csányi Sándor színművész számára a kávéfogyasztás egyfajta babona, mielőtt a színpadra lép. Segal Viktor chef és gasztronómiai tanácsadó az állandóságot és a pihenés pillanatát éli meg amikor espressot iszik. Zséda minden reggel hangulatához illő bögréjében készíti el latte-ját, ami elengedhetetlen egy jó nap kezdetéhez. Orosz Barbara műsorvezető mindig az új változatokat keresi, így imád válogatni a 24 Grand Cru és limitált szériás kapszulák között. Schiffer Miklós stílustanácsadó számára a minőség és az elegancia az, amit megtalált a Nespressoban.
Az itthon 10 éves születésnapja alkalmából a Nespresso október hónapban számos ajánlattal és meglepetéssel kedveskedik a kávé szerelmeseinek.
Tudjon meg többet a kampány részleteiről a www.nespresso.com weboldalon, és ossza meg Ön is Nespresso pillanatait a nespresso pillanat hashtaggel az Instagram játék keretén belül.
Kapcsolódó cikkeink
Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jobb lesz az anyagi helyzetünk 2025-ben? Kutatás készült arról, mit gondolnak a magyarok
Vegyes várakozásokkal tekint a hazai lakosság az idei pénzügyi helyzetére.…
Tovább olvasom >Különleges matricagyűjtő albummal tért vissza Garfield a SPAR és INTERSPAR áruházakba
A világ legkülönlegesebb állatait bemutató új matricás albummal, az Állati…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >