Tíz éves a Nespresso Magyarországon
Tíz éve, 2006-ban nyitotta meg kapuit az első magyarországi Nespresso Boutique Budapesten, az Andrássy úton. Az üzlet alapterülete akkor még kevesebb, mint fele volt a jelenleginek, és mindössze két kávéspecialista várta az érdeklődőket a pultok mögött. A növekvő népszerűségnek köszönhetően a Nespresso az elmúlt 10 évben folyamatosan bővítette üzlethálózatát, hogy a vásárlók megtapasztalhassák a márka által kínáltmagas színvonalú kiszolgálást.
Jelenleg Budapesten három „klasszikus” Boutique, három Időszakos Mini Boutique, és Győrben egy Mini Boutique várja a minőségi kávék kedvelőit. Ugyanakkor a 24 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso weboldalán keresztül is beszerezhetőek.
A kerek évforduló megünneplésére a vállalat nagyszabású kampányt hirdetett, melyhez népszerű és ismert Nespresso Clubtagok is csatlakoztak.
A Nespresso-t 1986-ban Svájcban alapították. A márka alig hat évvel később Magyarországra is megérkezett, és az Andrássy úti Boutique nyitásával egyidejűleg elindult a Nespresso Club is,mely a vásárlók kényelmét szolgálja gyors és professzionális szolgáltatásaival. Érdekesség, hogy ugyanebben az évben jelent meg az első ikonikus reklámfilmGeorge Clooney főszereplésével, melyet azóta további 10 követett az évek során.
Az Andrássy úti és az Allee Bevásárlóközpontban található üzletek után a Nespresso idén nyitotta harmadik klasszikus Boutique-ját az ArenaPlazaban, majd nem sokkal később Győrben az első vidéki Mini Boutique-ot.
Az elmúlt 10 évben az üzletek száma mellett a kávékínálat is folyamatosan bővült; a kávérajongók mára 24Grand Cru kávéőrlemény és időről-időre számos Limited Edition kávékülönlegesség közül választhatnak.
A születésnapi kampányhoz öt magyar híresség – és egyben Nespresso Club tag – is csatlakozott, akik ugyan más-más területről érkeztek, azonban közös bennük a magas minőségű kávé iránti szenvedély.
Csányi Sándor, Zséda, Orosz Barbara, Schiffer Miklós és Segal Viktor a következő videóban mesélnek Nespresso-élményeikről:
A videóból megtudhatjuk, hogy Csányi Sándor színművész számára a kávéfogyasztás egyfajta babona, mielőtt a színpadra lép. Segal Viktor chef és gasztronómiai tanácsadó az állandóságot és a pihenés pillanatát éli meg amikor espressot iszik. Zséda minden reggel hangulatához illő bögréjében készíti el latte-ját, ami elengedhetetlen egy jó nap kezdetéhez. Orosz Barbara műsorvezető mindig az új változatokat keresi, így imád válogatni a 24 Grand Cru és limitált szériás kapszulák között. Schiffer Miklós stílustanácsadó számára a minőség és az elegancia az, amit megtalált a Nespressoban.
Az itthon 10 éves születésnapja alkalmából a Nespresso október hónapban számos ajánlattal és meglepetéssel kedveskedik a kávé szerelmeseinek.
Tudjon meg többet a kampány részleteiről a www.nespresso.com weboldalon, és ossza meg Ön is Nespresso pillanatait a nespresso pillanat hashtaggel az Instagram játék keretén belül.
Kapcsolódó cikkeink
Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >