Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
A Pepco idén ünnepli magyarországi jelenlétének tizedik évfordulóját, és a vállalat ambiciózus tervekkel készül a jövőre – derül ki a Pénzcentrum cikkéből és a cég sajtóeseményén elhangzottakból. Potyi Gergely, a Pepco Magyarország operatív igazgatója szerint az expanzió üteme a következő években is hasonló marad, mint az elmúlt évtizedben.
A vállalat 2015-ben, optimális piaci környezetben lépett be Magyarországra, és gyorsan megtalálta a helyét a retail-szektorban. A kezdetekben Budapest és Északkelet-Magyarország volt a terjeszkedés fő fókusza, majd a nagy bevásárlóközpontok mellett utcai üzletekkel is bővült a hálózat. „Nem kizárólag a vásárlóerő határozza meg, hol nyitunk boltot – a lokáció elérhetősége legalább olyan fontos tényező” – hangsúlyozta Potyi Gergely.
A Pepco tavaly is jelentős előnyt mutatott a Tedihez és a Kikhez képest. A cég sikerének kulcsa az ár-érték arány, a több mint 500 termékkategóriát felölelő szortiment, valamint a folyamatos fejlesztés. A vásárlók számára a kedvező ár mellett fontos, hogy minőségi terméket kapjanak a pénzükért, miközben a boltberendezés és a kiszolgálás is vásárlóbarát.
A Pepco stabil munkahelyet kínál, folyamatosan növeli dolgozóinak számát, és belső előléptetésekkel igyekszik motiválni őket. „Akár az üzletből területi vezetői pozícióba is el lehet jutni” – emelte ki Potyi. A cég számára a munka és a magánélet egyensúlyának támogatása is fontos.
A vállalat németországi boltbezárásai sokakat megleptek, de Potyi szerint ez célzott, stratégiai átalakítás volt, amely a cég hosszú távú megerősödését szolgálja. A Pepco-csoport ugyanakkor sorozatban harmadik negyedévben is növelte árbevételét és bruttó árrését.
A Pepco a jövőben nagyobb, 450–500 négyzetméteres üzletek megnyitását is tervezi, de a döntéseket mindig az adott lokáció gazdasági megtérülése alapján hozzák meg. A telítődő piacon továbbra is látnak potenciált a nagyobb városokban és a 40 ezer főnél kisebb településeken is.
Potyi szerint a Pepco sikere az elmúlt tíz évben abban rejlett, hogy gyorsabban és rugalmasabban tudott bővülni a versenytársaknál, és ezt az előnyét a jövőben is szeretné megőrizni.
Kapcsolódó cikkeink
Tízéves a Pepco Magyarországon – folytatódik a dinamikus terjeszkedés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Siófokon zárult az idei Coop Rally
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >