Tíz év után új palackot mutat be a Borsodi
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy 10 év után megválik a Borsodi barna üvegétől, és a sörgyár zászlóshajó terméke mostantól új, modern kivitelű, zöld üveges formában érhető el a piacon. A palack tartalma, a jól ismert Borsodi sör nem változik.
A Borsodi sör, amely a GfK 2015. decemberi felmérése alapján Magyarország kedvenc sörmárkája, már több mint 40 éve Magyarország egyik meghatározó söre. A Borsodi palack megjelenése több alkalommal változott az elmúlt évtizedekben, hogy mindig igazodjon az aktuális időszak igényeihez és elvárásaihoz.
A korábbi barna palack helyébe idén tavasszal egy formatervezett, modern, nyakánál szélesedő zöld üveg lép, amelyre dombornyomással felkerül a márkanév és az ikonikussá vált „Élet habos oldala” szlogen is.
A palackban tartalma, a kiváló minőségű, lager típusú sör nem változik. A Borsodi sör vonzerejét továbbra is a komlónak köszönhető kellemesen kesernyés íz és a csillogó aranysárga szín jelenti, melyet dús, finom pórusú hab koronáz.
„Ez egy jelentős lépés a márka életében, hiszen egy évtized után kap teljesen új megjelenést a Borsodi. Az új palack bevezetést hosszú tervezési folyamat és számos fogyasztói teszt előzte meg, így bízunk abban, hogy a megújult külső elnyeri majd a sörkedvelők tetszését.” – mondta Gábor Andrea, a Borsodi Sörgyár márka menedzsere.
A korábbi évtizedekben számos innováció kötődött a Borsodi Sörgyár nevéhez. Ilyen volt többek között Magyarország első alkoholmentes söre, a Borsodi Póló, hazánk első dobozos kiszerelésű söre, a dobozos Borsodi, de olyan technológiákat is meghonosított, mint a „thermo-ink”, amely színváltozással jelzi a dobozon, ha a sör eléri a megfelelő fogyasztási hőmérsékletet.
A megújult Borsodi palack februártól folyamatosan kerül a boltok polcaira.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >