Tíz év után új palackot mutat be a Borsodi
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy 10 év után megválik a Borsodi barna üvegétől, és a sörgyár zászlóshajó terméke mostantól új, modern kivitelű, zöld üveges formában érhető el a piacon. A palack tartalma, a jól ismert Borsodi sör nem változik.
A Borsodi sör, amely a GfK 2015. decemberi felmérése alapján Magyarország kedvenc sörmárkája, már több mint 40 éve Magyarország egyik meghatározó söre. A Borsodi palack megjelenése több alkalommal változott az elmúlt évtizedekben, hogy mindig igazodjon az aktuális időszak igényeihez és elvárásaihoz.
A korábbi barna palack helyébe idén tavasszal egy formatervezett, modern, nyakánál szélesedő zöld üveg lép, amelyre dombornyomással felkerül a márkanév és az ikonikussá vált „Élet habos oldala” szlogen is.
A palackban tartalma, a kiváló minőségű, lager típusú sör nem változik. A Borsodi sör vonzerejét továbbra is a komlónak köszönhető kellemesen kesernyés íz és a csillogó aranysárga szín jelenti, melyet dús, finom pórusú hab koronáz.
„Ez egy jelentős lépés a márka életében, hiszen egy évtized után kap teljesen új megjelenést a Borsodi. Az új palack bevezetést hosszú tervezési folyamat és számos fogyasztói teszt előzte meg, így bízunk abban, hogy a megújult külső elnyeri majd a sörkedvelők tetszését.” – mondta Gábor Andrea, a Borsodi Sörgyár márka menedzsere.
A korábbi évtizedekben számos innováció kötődött a Borsodi Sörgyár nevéhez. Ilyen volt többek között Magyarország első alkoholmentes söre, a Borsodi Póló, hazánk első dobozos kiszerelésű söre, a dobozos Borsodi, de olyan technológiákat is meghonosított, mint a „thermo-ink”, amely színváltozással jelzi a dobozon, ha a sör eléri a megfelelő fogyasztási hőmérsékletet.
A megújult Borsodi palack februártól folyamatosan kerül a boltok polcaira.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >