Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 07. 05. 11:32

A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget, Felügyelő és Etikai Bizottságot választott. A tisztújítás eredményeként a korábbinál bővebb, immár 18 tagot számláló Elnökség irányítja majd a szervezet munkáját.

A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.

Az új Elnökség tagjai a következők: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bonyhádi Gábor (BP Digital), Bódi Krisztina (Marketing Art), Fülöp Gábor (Provident), Harcsa Beáta (Bonafarm), Kovács András Péter (Yettel), Ludvig Orsolya (Libri-Bookline), Metykó Tibor (Euronics), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Pantl Péter (MOL Group), dr. Papp-Váry Árpád (BGE), dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem), Sütő Ágnes (Magyar Bankszövetség), Szalkai Réka (Mastercard), dr. Totth Gedeon (BGE), valamint Varga István (Az Év Honlapja).

A szövetség irányító szervének tevékenységét továbbra is Hinora Ferenc vezeti, akinek az elnöki megbízatása jövőre jár majd le. A tagság egyöntetű támogatásával, a legalább 20 éves elnökségi munkájuk elismeréseként örökös tiszteletbeli elnökségi tag megtisztelő cím viselésére jogosult dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem), dr. Totth Gedeon (BGE), valamint Varga István (Az Év Honlapja).

A szavazás eredményeként az Etikai Bizottság tagjai Balázs Ildikó (Auchan), dr. Fazekas Ildikó (ÖRT) és Jákó Eszter (MOL Group), a Felügyelő Bizottság tagjai pedig dr. Neuberger Ákos (Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda), Turgonyi Szabolcs (MBH), valamint Vas Zoltán (A4C Marketing) lettek.

Gratulálunk a Tisztségviselőknek! //

Kapcsolódó cikkeink