Tisztségválasztás a SEED Alapítványnál
A SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány 2023. június 20-án Alapítói ülést tartott, ahol részben újraválasztották a Tisztségviselőket, illetve új Felügyelő Bizottságot választottak.
Az Alapítók képviselői egyhangúlag 2023. június 20–2027. június 20. közötti időtartamra Gláser Tamást, a VOSZ EB alelnökét választották a Kuratórium elnökének.
A kuratórium tagjai változatlanok:
Dr. Billo Kármen, IFKA, főosztályvezető, projektvezető
Lantos Gergely, Agrárminisztérium, főosztályvezető
Nagy Zsolt István, Easy Learning Hungary Kft. ügyvezető igazgató
Dr. Rudas László Árpád, Családi Vállalkozások Országos Egyesülete, elnök
Vertetics Ádám, Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft., gazdasági igazgató
Vörös Béla Árpád, IPOSZ, alelnök
Az ülés új Felügyelő Bizottságot választott, amelynek elnöke Bokay Márton, a Gazdaságfejlesztési Minisztérium nemzeti fejlesztés-finanszírozásért felelős helyettes államtitkára.
A Felügyelő Bizottság tagjai:
Dr. Skorán Ottó, Doktor24, stratégiai és Innováció igazgató, VOSZ Egészségügyi Tagozat, innovációs és informatika szekció elnök
Dr. Mátyók Éva, Gazdaságfejlesztési Minisztérium, jogtanácsos
Kapcsolódó cikkeink
A globális kihívások ellenére 2025-ben is a kitörési pontokat keresik a kkv-k
A 2025-ös gazdasági előrejelzések szerint a vállalkozásoknak számos kihívással kell…
Tovább olvasom >A kkv-k mesterséges intelligencia használatáról egyeztetett Nagy Elek, MKIK elnök Palkovics László kormánybiztossal
Ma délelőtt Nagy Elek, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK)…
Tovább olvasom >Demján Sándor Program –Valóban hatékony támogatás a KKV-szektornak vagy egy állami mankó?
A magyar kis- és középvállalkozások (KKV-k) jelentős szerepet játszanak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén végre beindulhat a gazdasági növekedés
Elsősorban az élénkülő fogyasztásnak köszönhetően idén 2 százalékkal nőhet a…
Tovább olvasom >Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >EY-kutatás: a fogyasztói benyomásnak kulcsszerepe van az üzleti sikerben
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb…
Tovább olvasom >