Time Out Market Budapest: új gasztroközpont születik a Blahán

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 30. 10:01

A Corvin Palace ikonikus falai között kap helyet Kelet-Közép-Európa első Time Out Marketje, amely nemcsak Budapest, hanem egész Magyarország kiemelkedő gasztronómiai szereplőit vonultatja fel egyetlen fedél alatt – írja a vg.hu.

A Time Out Market Budapest még idén megnyitja kapuit a felújított Corvin Palace épületében, mintegy 2500 négyzetméteren. Az új gasztronómiai és kulturális központ célja, hogy a főváros legjobb séfjeit, éttermeit és italkínálatát egyesítse, miközben változatos programhelyszínekkel és kulturális élményekkel is várja a látogatókat.

Séfek, emlékek, modern múzsák

A koncepció egyik alappillére a történetmesélés: a nyitást megelőző kampány kortárs művészek és gasztronómiai alkotók közreműködésével emeli ki Budapest kulturális örökségét és jelenét. A „modern múzsák” – köztük Schoblocher Barbara (Blahalouisiana), Törőcsik Franciska színművész, Farkas Roland „Wolfie” (Punnany Massif) és Hering András gasztroújságíró – személyes történeteiken keresztül kötik össze a város lelkét a gasztropiac szereplőivel.

Hagyomány újragondolva: Canteen by Pesti István

Pesti István, a tatai Platán Gourmet két Michelin-csillagos séfje, új koncepcióval tér vissza Budapestre. A Canteen by Pesti István nem fine dining formában, hanem házias, hagyományos magyar ízekkel – például gulyáslevessel, borjúbécsivel, csirkepaprikással és almás pitével – hívja nosztalgikus utazásra a vendégeket. „Szívből és emlékekből főzök” – fogalmaz a séf.

Balatoni életérzés a Casa Christával

A Casa Christa a Balaton-felvidék gasztronómiai világát idézi meg. A kínálatban friss halak, helyi alapanyagokra épülő tájjellegű fogások és újragondolt balatoni klasszikusok szerepelnek. A cél: megteremteni azt a hangulatot, amely a napsütötte vidéki tájak és a közös étkezések élményét hozza el Budapest belvárosába.

Tenger ízei és gourmet burgerek

A Bigfish az óceán frissességét hozza a városi pezsgésbe. Szusiválasztékuk prémium minőségű tengeri halakból készül, míg ikonikus Fish & Chips fogásuk a klasszikus brit élményt kínálja. A Tuning Burger prémium alapanyagokra – többek között magyar szürke marhára, angusra és vagyu húsra – épít, saját szószokkal és kézműves bucikkal. A kínálatban szerepel a szarvasgombás libamájas burger és a 2016-os Ország Burgere címet nyert Leicester burger is.

22 borvidék egy pultnál: Wines of Hungary

A Magyar Bormarketing Ügynökség dedikált borbárja lehetővé teszi, hogy a vendégek Magyarország mind a 22 borvidékének boraival ismerkedjenek meg. A válogatás célja, hogy a borkultúra iránt érdeklődők és laikusok egyaránt megtalálják a saját élményeiket, sommelier-k segítségével, tematikus kóstolóesemények keretében.

Regionális premier, nemzetközi ambíciókkal

A budapesti Time Out Market a régió első ilyen gasztropiaca lesz. Az üzleti modell lényege, hogy elérhető áron, de magas színvonalon mutassa be a helyi gasztronómia sokszínűségét. A koncepciót London, Lisszabon és New York után most Budapest is magáénak tudhatja.

„Célunk, hogy Magyarország legjobb gasztronómiai szereplőit hozzuk össze egy helyen. A Time Out Market Budapest ezzel nemcsak új közönséget teremt számukra, hanem különleges élményt is a látogatóknak” – foglalta össze Balogh Olivér, a piac tulajdonosa.

Kapcsolódó cikkeink