Time Out Market Budapest: új gasztroközpont születik a Blahán
A Corvin Palace ikonikus falai között kap helyet Kelet-Közép-Európa első Time Out Marketje, amely nemcsak Budapest, hanem egész Magyarország kiemelkedő gasztronómiai szereplőit vonultatja fel egyetlen fedél alatt – írja a vg.hu.
A Time Out Market Budapest még idén megnyitja kapuit a felújított Corvin Palace épületében, mintegy 2500 négyzetméteren. Az új gasztronómiai és kulturális központ célja, hogy a főváros legjobb séfjeit, éttermeit és italkínálatát egyesítse, miközben változatos programhelyszínekkel és kulturális élményekkel is várja a látogatókat.
Séfek, emlékek, modern múzsák
A koncepció egyik alappillére a történetmesélés: a nyitást megelőző kampány kortárs művészek és gasztronómiai alkotók közreműködésével emeli ki Budapest kulturális örökségét és jelenét. A „modern múzsák” – köztük Schoblocher Barbara (Blahalouisiana), Törőcsik Franciska színművész, Farkas Roland „Wolfie” (Punnany Massif) és Hering András gasztroújságíró – személyes történeteiken keresztül kötik össze a város lelkét a gasztropiac szereplőivel.
Hagyomány újragondolva: Canteen by Pesti István
Pesti István, a tatai Platán Gourmet két Michelin-csillagos séfje, új koncepcióval tér vissza Budapestre. A Canteen by Pesti István nem fine dining formában, hanem házias, hagyományos magyar ízekkel – például gulyáslevessel, borjúbécsivel, csirkepaprikással és almás pitével – hívja nosztalgikus utazásra a vendégeket. „Szívből és emlékekből főzök” – fogalmaz a séf.
Balatoni életérzés a Casa Christával
A Casa Christa a Balaton-felvidék gasztronómiai világát idézi meg. A kínálatban friss halak, helyi alapanyagokra épülő tájjellegű fogások és újragondolt balatoni klasszikusok szerepelnek. A cél: megteremteni azt a hangulatot, amely a napsütötte vidéki tájak és a közös étkezések élményét hozza el Budapest belvárosába.
Tenger ízei és gourmet burgerek
A Bigfish az óceán frissességét hozza a városi pezsgésbe. Szusiválasztékuk prémium minőségű tengeri halakból készül, míg ikonikus Fish & Chips fogásuk a klasszikus brit élményt kínálja. A Tuning Burger prémium alapanyagokra – többek között magyar szürke marhára, angusra és vagyu húsra – épít, saját szószokkal és kézműves bucikkal. A kínálatban szerepel a szarvasgombás libamájas burger és a 2016-os Ország Burgere címet nyert Leicester burger is.
22 borvidék egy pultnál: Wines of Hungary
A Magyar Bormarketing Ügynökség dedikált borbárja lehetővé teszi, hogy a vendégek Magyarország mind a 22 borvidékének boraival ismerkedjenek meg. A válogatás célja, hogy a borkultúra iránt érdeklődők és laikusok egyaránt megtalálják a saját élményeiket, sommelier-k segítségével, tematikus kóstolóesemények keretében.
Regionális premier, nemzetközi ambíciókkal
A budapesti Time Out Market a régió első ilyen gasztropiaca lesz. Az üzleti modell lényege, hogy elérhető áron, de magas színvonalon mutassa be a helyi gasztronómia sokszínűségét. A koncepciót London, Lisszabon és New York után most Budapest is magáénak tudhatja.
„Célunk, hogy Magyarország legjobb gasztronómiai szereplőit hozzuk össze egy helyen. A Time Out Market Budapest ezzel nemcsak új közönséget teremt számukra, hanem különleges élményt is a látogatóknak” – foglalta össze Balogh Olivér, a piac tulajdonosa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: kiterjeszti a kormány a kistelepülési élelmiszerüzletek támogatási programját
Kiterjeszti a kormány az 5000 fő alatti településeken indult élelmiszerüzlet-támogatási…
Tovább olvasom >