TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített ihletet, amikor bemutatta limitált kiadású saját márkás Cherry Harvest kollekcióját.
2025 legújabb őrülete a cseresznye, amely már nem csupán a gyümölcsöt jelenti, hanem egy a közösségi médiát meghódító esztétikai világra is utal, amely hatással van a divatra, a szépségápolásra és most már az élelmiszerekre is.
A Kroger újonnan bevezetett Cherry Harvest kollekciója 17 cseresznye ízű, illetve színű terméket foglal magába az ételektől az italokon át a virágokig – írja a Grocery Dive. A legérdekesebb újdonságok között van cseresznyés-vaníliás pattogatott kukorica étcsokoládéval, cseresznyés palacsintapor csokidarabokkal, fehércsokoládés-cseresznyés sajttorta keksz és a cseresznyés seltzer. A virágkínálatban is megjelentek a tematikus elnevezésű csokrok, például a Cherry Crisp vagy a Blushing Beauty.
A bejelentés szerint a kollekció a korábbi Apple Harvest összeállításhoz hasonlóan a Kroger szezonális kínálatának lesz része. A Kroger régóta élen jár a saját márkás innovációban, és a közösségi média aktív figyelésével az aktuális trendekre alapuló kínálattal igyekszik megszólítani vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >