TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 05. 14. 09:17

A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített ihletet, amikor bemutatta limitált kiadású saját márkás Cherry Harvest kollekcióját.

2025 legújabb őrülete a cseresznye, amely már nem csupán a gyümölcsöt jelenti, hanem egy a közösségi médiát meghódító esztétikai világra is utal, amely hatással van a divatra, a szépségápolásra és most már az élelmiszerekre is.

A Kroger újonnan bevezetett Cherry Harvest kollekciója 17 cseresznye ízű, illetve színű terméket foglal magába az ételektől az italokon át a virágokig – írja a Grocery Dive. A legérdekesebb újdonságok között van cseresznyés-vaníliás pattogatott kukorica étcsokoládéval, cseresznyés palacsintapor csokidarabokkal, fehércsokoládés-cseresznyés sajttorta keksz és a cseresznyés seltzer. A virágkínálatban is megjelentek a tematikus elnevezésű csokrok, például a Cherry Crisp vagy a Blushing Beauty.

A bejelentés szerint a kollekció a korábbi Apple Harvest összeállításhoz hasonlóan a Kroger szezonális kínálatának lesz része. A Kroger régóta élen jár a saját márkás innovációban, és a közösségi média aktív figyelésével az aktuális trendekre alapuló kínálattal igyekszik megszólítani vásárlóit.

Kapcsolódó cikkeink