TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített ihletet, amikor bemutatta limitált kiadású saját márkás Cherry Harvest kollekcióját.
2025 legújabb őrülete a cseresznye, amely már nem csupán a gyümölcsöt jelenti, hanem egy a közösségi médiát meghódító esztétikai világra is utal, amely hatással van a divatra, a szépségápolásra és most már az élelmiszerekre is.
A Kroger újonnan bevezetett Cherry Harvest kollekciója 17 cseresznye ízű, illetve színű terméket foglal magába az ételektől az italokon át a virágokig – írja a Grocery Dive. A legérdekesebb újdonságok között van cseresznyés-vaníliás pattogatott kukorica étcsokoládéval, cseresznyés palacsintapor csokidarabokkal, fehércsokoládés-cseresznyés sajttorta keksz és a cseresznyés seltzer. A virágkínálatban is megjelentek a tematikus elnevezésű csokrok, például a Cherry Crisp vagy a Blushing Beauty.
A bejelentés szerint a kollekció a korábbi Apple Harvest összeállításhoz hasonlóan a Kroger szezonális kínálatának lesz része. A Kroger régóta élen jár a saját márkás innovációban, és a közösségi média aktív figyelésével az aktuális trendekre alapuló kínálattal igyekszik megszólítani vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >