TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített ihletet, amikor bemutatta limitált kiadású saját márkás Cherry Harvest kollekcióját.
2025 legújabb őrülete a cseresznye, amely már nem csupán a gyümölcsöt jelenti, hanem egy a közösségi médiát meghódító esztétikai világra is utal, amely hatással van a divatra, a szépségápolásra és most már az élelmiszerekre is.
A Kroger újonnan bevezetett Cherry Harvest kollekciója 17 cseresznye ízű, illetve színű terméket foglal magába az ételektől az italokon át a virágokig – írja a Grocery Dive. A legérdekesebb újdonságok között van cseresznyés-vaníliás pattogatott kukorica étcsokoládéval, cseresznyés palacsintapor csokidarabokkal, fehércsokoládés-cseresznyés sajttorta keksz és a cseresznyés seltzer. A virágkínálatban is megjelentek a tematikus elnevezésű csokrok, például a Cherry Crisp vagy a Blushing Beauty.
A bejelentés szerint a kollekció a korábbi Apple Harvest összeállításhoz hasonlóan a Kroger szezonális kínálatának lesz része. A Kroger régóta élen jár a saját márkás innovációban, és a közösségi média aktív figyelésével az aktuális trendekre alapuló kínálattal igyekszik megszólítani vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb leépítéseket és szerkezetváltást jelentett be a Kroger
Az amerikai Kroger élelmiszerlánc újabb költségcsökkentő intézkedéseket hajt végre: közel…
Tovább olvasom >Vegpreneur Awards: innovatív növényi alapú termékek megmérettetése
Elindult a nevezés a 2025-ben második alkalommal megrendezett Vegpreneur Awards…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >