This is Redy – Menstruációs bugyi

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 05. 25. 11:43

Kétmilliós kezdőtőkével indultak, de már a harmadik hónapban látták, hogy siker lesz, mostanra az egyik legnagyobb hazai drogérialánc, a Rossmann polcain is megtalálható a hiánypótló This is Redy mensturációs bugyi. 

Molnár Dóra (jobbra) és Tasnádi Ádám tulajdonosok Horváth Tokaji Hajnalkával, a Rossmann senior beszerzőjével (középen)

Egy menstruációs baleset hívta életre a This is Redy nevű, dinamikusan fejlődő hazai startupot, amely hiánypótló terméket hozott a higiéniai termékek piacára. Az ötletgazda, Molnár Dóra elárulta, alig 3 hónap kellett ahhoz, hogy lássák, a termék sikeres lesz, az elmúlt években a cég – amelyet kétmilliós kezdőtőkével indítottak Tasnádi Ádámmal együtt – bevétele meghaladta a bruttó 500 millió forintot. A startup újabb lépcsőhöz érkezett, az alsóneműk ugyanis már országosan, offline is elérhetőek a Rossmann kínálatában. 

Itt is számít a fenntarthatóság

Egy igazi innováció a Rossmann polcain – Redy menstruációs bugyik

Elégedettek vagyunk az elmúlt három évünkkel, rengeteget tanultunk és fejlődtünk”

– mondja Molnár Dóra. 

„A termékeink elérhetősége óriásit javul azzal, hogy országos hálózatban offline is elérhetővé vált. További növekedést várunk ettől, nagy célunk a külföldi hálózatokba való bejutás”

– tette hozzá az ügyvezető. 

A drogériahálózatnál is örömmel fogadták a This is Redy termékeket, nem csak azért, mert hiánypótlóak, fontos szempont volt a fenntarthatóság is.

A This is Redy termékek relevánsak a választékunkhoz, hiszen drogériaként széles termékválasztékkal igyekszünk a nők menstruációs periódusát könnyebbé tenni. A fenntarthatóság fontos ebben a szegmensben is, illetve a Covid időszaka is elősegítette, hogy a nők egyre bátrabban forduljanak olyan menstruációs periódus alatt használható termékek felé, melyek moshatóak, újra felhasználhatóak. Szerettünk volna az ilyen irányú új igényeknek is megfeleltetni a választékunkat”

– magyarázta Horváth Tokaji Hajnalka, a Rossmann senior beszerzője

„Jelenleg minden üzletben megtalálható két menstruációs alsóneműjük, ez hamarosan bővülni fog, a webshopunkban pedig további termékek vásárolhatóak meg. Külön öröm, hogy a két tulajdonos kizárólag a mi üzleteink polcain fogja ezeket a termékeket forgalmazni. „

Férfivélemény a kampányfilmben

Németh Kornél, Rossmann CEO

A két cég tavasszal közös kampányt indított, amelynek keretein belül férfiakat kérdeztek a menstruációról. Egy-két évtizede még tabutéma volt a férfiak számára a menstruáció, nehéz napoknak hívták a havi vérzés időszakát, és ha párjuk nyűgösebb, fáradékonyabb vagy ingerlékenyebb volt, betudták annak, hogy „megjött” neki. Szerencsére a mai generáció férfi tagjai már jóval érdeklődőbbek és nyitottabbak a téma kapcsán, sokkal többet tudnak a biológiai hátteréről és az érzelmi vonatkozásairól is. Ennek ellenére még napjainkban is általános, hogy mindkét nem távolságtartóbban, zárkózottabban kezeli ezt a témát, ennek feloldásához próbál egy kis segítséget nyújtani a This is Redy és a Rossmann közös kisfilmje.

„Én azt üzenem a nőknek, hogy ha

van fájdalmuk, azt fejezzék ki, osszák meg velünk, hogy nekik ez nehéz, és ne gondolják, hogy minden férfi érzéketlen”

– tette hozzá Németh Kornél, a Rossmann ügyvezetője.

„Igaz, hogy nem tudjuk a fájdalmat érezni, de képesek vagyunk együttérzést gyakorolni, és szeretnénk tudni azt, ha nekik nehéz, hogy mellettük tudjunk lenni ebben a helyzetben!”

(x)

Kapcsolódó cikkeink