TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR Mekis kedvence menüje, amely 3460 forintos áron, üdítő nélkül kerül forgalomba. A menü egy Sajtos McRoyalt, közepes sült krumplit, forró almás pitét, négy darab Chicken McNuggetset és egy édes-savanyú szószt tartalmaz. Kezdetben kizárólag az applikáción keresztül lehetett megrendelni október 11. és 13. között, de október 14-től az éttermekben is elérhető lesz.
Ez az együttműködés a hazai gyorsétteremláncoknál egyre népszerűbb influenszer-marketing trend része. Korábban a Burger King Valmar menüjével és Szoboszlai Dominik menüjével is találkozhattunk. Az influenszermarketing hatékonysága abban rejlik, hogy a vásárlók a reklámarc alapján azonosulnak a termékkel, nem pedig annak tulajdonságai miatt választják azt.
Az ilyen kampányok különlegessége, hogy az influenszer közösségi médiás jelenlétét nem direkt reklámként érzékeljük. Az emberek kíváncsiak, hogy kedvenc influenszereik mit csinálnak a mindennapokban – akár azt is megtudhatják, milyen termékeket használnak. Bár tisztában vagyunk azzal, hogy a tartalom gyakran szponzorált, mégis közelebb érezzük magunkhoz a terméket. Az influenszerek sokszor olyan szerepet töltenek be, amely segíti a vásárlókat a döntés meghozatalában, ezáltal a termékek sokkal személyesebbé és elérhetőbbé válnak.
Az influencer marketing egyre inkább meghatározza a vásárlási szokásokat, különösen a fiatalabb generációk körében. A TheVR Mekis kedvence menü bemutatása pedig jól példázza, hogyan alkalmazzák ezt a stratégiát a gyorsétteremláncok Magyarországon, összekötve a népszerű youtubereket a mindennapi fogyasztói élményekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos piac és törékeny hitelesség – így alakul át a hazai influenszer marketing
Az influenszer marketing hazai piaca dinamikus növekedést mutat: az IAB…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >