TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 10. 14. 11:56

Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR Mekis kedvence menüje, amely 3460 forintos áron, üdítő nélkül kerül forgalomba. A menü egy Sajtos McRoyalt, közepes sült krumplit, forró almás pitét, négy darab Chicken McNuggetset és egy édes-savanyú szószt tartalmaz. Kezdetben kizárólag az applikáción keresztül lehetett megrendelni október 11. és 13. között, de október 14-től az éttermekben is elérhető lesz.

Ez az együttműködés a hazai gyorsétteremláncoknál egyre népszerűbb influenszer-marketing trend része. Korábban a Burger King Valmar menüjével és Szoboszlai Dominik menüjével is találkozhattunk. Az influenszermarketing hatékonysága abban rejlik, hogy a vásárlók a reklámarc alapján azonosulnak a termékkel, nem pedig annak tulajdonságai miatt választják azt.

Az ilyen kampányok különlegessége, hogy az influenszer közösségi médiás jelenlétét nem direkt reklámként érzékeljük. Az emberek kíváncsiak, hogy kedvenc influenszereik mit csinálnak a mindennapokban – akár azt is megtudhatják, milyen termékeket használnak. Bár tisztában vagyunk azzal, hogy a tartalom gyakran szponzorált, mégis közelebb érezzük magunkhoz a terméket. Az influenszerek sokszor olyan szerepet töltenek be, amely segíti a vásárlókat a döntés meghozatalában, ezáltal a termékek sokkal személyesebbé és elérhetőbbé válnak.

Az influencer marketing egyre inkább meghatározza a vásárlási szokásokat, különösen a fiatalabb generációk körében. A TheVR Mekis kedvence menü bemutatása pedig jól példázza, hogyan alkalmazzák ezt a stratégiát a gyorsétteremláncok Magyarországon, összekötve a népszerű youtubereket a mindennapi fogyasztói élményekkel.

Kapcsolódó cikkeink