TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR Mekis kedvence menüje, amely 3460 forintos áron, üdítő nélkül kerül forgalomba. A menü egy Sajtos McRoyalt, közepes sült krumplit, forró almás pitét, négy darab Chicken McNuggetset és egy édes-savanyú szószt tartalmaz. Kezdetben kizárólag az applikáción keresztül lehetett megrendelni október 11. és 13. között, de október 14-től az éttermekben is elérhető lesz.
Ez az együttműködés a hazai gyorsétteremláncoknál egyre népszerűbb influenszer-marketing trend része. Korábban a Burger King Valmar menüjével és Szoboszlai Dominik menüjével is találkozhattunk. Az influenszermarketing hatékonysága abban rejlik, hogy a vásárlók a reklámarc alapján azonosulnak a termékkel, nem pedig annak tulajdonságai miatt választják azt.
Az ilyen kampányok különlegessége, hogy az influenszer közösségi médiás jelenlétét nem direkt reklámként érzékeljük. Az emberek kíváncsiak, hogy kedvenc influenszereik mit csinálnak a mindennapokban – akár azt is megtudhatják, milyen termékeket használnak. Bár tisztában vagyunk azzal, hogy a tartalom gyakran szponzorált, mégis közelebb érezzük magunkhoz a terméket. Az influenszerek sokszor olyan szerepet töltenek be, amely segíti a vásárlókat a döntés meghozatalában, ezáltal a termékek sokkal személyesebbé és elérhetőbbé válnak.
Az influencer marketing egyre inkább meghatározza a vásárlási szokásokat, különösen a fiatalabb generációk körében. A TheVR Mekis kedvence menü bemutatása pedig jól példázza, hogyan alkalmazzák ezt a stratégiát a gyorsétteremláncok Magyarországon, összekötve a népszerű youtubereket a mindennapi fogyasztói élményekkel.
Kapcsolódó cikkeink
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >Újra összefog a TheVR és a McDonald’s
Újra együtt dolgozik a hazai McDonald’s és az ország egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterve garantálja az EU élelmiszerbiztonságát
Az Európai Bizottság által februárban elfogadott mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterv…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >