TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR Mekis kedvence menüje, amely 3460 forintos áron, üdítő nélkül kerül forgalomba. A menü egy Sajtos McRoyalt, közepes sült krumplit, forró almás pitét, négy darab Chicken McNuggetset és egy édes-savanyú szószt tartalmaz. Kezdetben kizárólag az applikáción keresztül lehetett megrendelni október 11. és 13. között, de október 14-től az éttermekben is elérhető lesz.
Ez az együttműködés a hazai gyorsétteremláncoknál egyre népszerűbb influenszer-marketing trend része. Korábban a Burger King Valmar menüjével és Szoboszlai Dominik menüjével is találkozhattunk. Az influenszermarketing hatékonysága abban rejlik, hogy a vásárlók a reklámarc alapján azonosulnak a termékkel, nem pedig annak tulajdonságai miatt választják azt.
Az ilyen kampányok különlegessége, hogy az influenszer közösségi médiás jelenlétét nem direkt reklámként érzékeljük. Az emberek kíváncsiak, hogy kedvenc influenszereik mit csinálnak a mindennapokban – akár azt is megtudhatják, milyen termékeket használnak. Bár tisztában vagyunk azzal, hogy a tartalom gyakran szponzorált, mégis közelebb érezzük magunkhoz a terméket. Az influenszerek sokszor olyan szerepet töltenek be, amely segíti a vásárlókat a döntés meghozatalában, ezáltal a termékek sokkal személyesebbé és elérhetőbbé válnak.
Az influencer marketing egyre inkább meghatározza a vásárlási szokásokat, különösen a fiatalabb generációk körében. A TheVR Mekis kedvence menü bemutatása pedig jól példázza, hogyan alkalmazzák ezt a stratégiát a gyorsétteremláncok Magyarországon, összekötve a népszerű youtubereket a mindennapi fogyasztói élményekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >McDonald’s visszahódítási stratégia: megérkezett a McValue
A McDonald’s, az Egyesült Államok legnagyobb gyorsétteremlánca, új menükoncepcióval próbálja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >