Theodora: pezseg az utca az ásványvíz hirdetéseitől
„A megtett úttól válsz különlegessé” üzenet köré épült a Kékkúti Ásványvíz Zrt. júniusi outdoor kampánya, amely minden Theodora hirdetésen megjelent: júniusban 120 db budapesti és 130 db vidéki citylight poszteren szerepelt az ásványvizes cég kreatívja.A Kékkúti Budapesten 180 db, vidéken további 220 db óriásplakáttal is hirdette a víz különleges útját. A kampányt kiegészítették a Theodora-brandingelt 4–6-os, 2-es és 1-es villamosok is. A Theodora a nyári melegben az utazóközönséget is frissíti; június utolsó napjaiban hoszteszek 1 500 liter ásványvizet osztottak szét Budapesten az 1-es, 2-es és 4–6-os villamosokon, emellett 20 000 db Theodorás hűtőmágnes is gazdára talált a járókelők között Budapesten, Debrecenben és Szegeden.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >