Theodora: pezseg az utca az ásványvíz hirdetéseitől
„A megtett úttól válsz különlegessé” üzenet köré épült a Kékkúti Ásványvíz Zrt. júniusi outdoor kampánya, amely minden Theodora hirdetésen megjelent: júniusban 120 db budapesti és 130 db vidéki citylight poszteren szerepelt az ásványvizes cég kreatívja.A Kékkúti Budapesten 180 db, vidéken további 220 db óriásplakáttal is hirdette a víz különleges útját. A kampányt kiegészítették a Theodora-brandingelt 4–6-os, 2-es és 1-es villamosok is. A Theodora a nyári melegben az utazóközönséget is frissíti; június utolsó napjaiban hoszteszek 1 500 liter ásványvizet osztottak szét Budapesten az 1-es, 2-es és 4–6-os villamosokon, emellett 20 000 db Theodorás hűtőmágnes is gazdára talált a járókelők között Budapesten, Debrecenben és Szegeden.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >