Theodora: pezseg az utca az ásványvíz hirdetéseitől
„A megtett úttól válsz különlegessé” üzenet köré épült a Kékkúti Ásványvíz Zrt. júniusi outdoor kampánya, amely minden Theodora hirdetésen megjelent: júniusban 120 db budapesti és 130 db vidéki citylight poszteren szerepelt az ásványvizes cég kreatívja.A Kékkúti Budapesten 180 db, vidéken további 220 db óriásplakáttal is hirdette a víz különleges útját. A kampányt kiegészítették a Theodora-brandingelt 4–6-os, 2-es és 1-es villamosok is. A Theodora a nyári melegben az utazóközönséget is frissíti; június utolsó napjaiban hoszteszek 1 500 liter ásványvizet osztottak szét Budapesten az 1-es, 2-es és 4–6-os villamosokon, emellett 20 000 db Theodorás hűtőmágnes is gazdára talált a járókelők között Budapesten, Debrecenben és Szegeden.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elnyerte a Best Managed Companies minősítést a Vajda-Papír
Elnyerte a Best Managed Comapanies (Kiválóan Vezetett Vállalatok) minősítést Magyarország…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >Kávévilágnapi érdekességek, amiket nem tudtál a McCaféról
A McCafé az elmúlt 21 évben honosodott meg a magyar…
Tovább olvasom >