The World’s Hottest Brands
Megjelent az AdAge Insights jelentése a világ legmenőbb 30 márkájáról és történetéről.A Dél-Afrikából indult Nando’s 3 kontinensen sikeres csirkefalatozója vagy a svéd H&M ruházati láncolat globális expanziója ugyanúgy szemlélteti, hogy a lokális márkaüzenet hogyan szólíthatja meg más régiók vagy az egész világ fogyasztóit. A lényeg minden esetben különböző, az inspiráció megragadása, a smart marketing alkalmazása vagy éppen a spórolás trendivé avanzsálása is választható út. Vigyázó szemekkel Kelet felé érdemes fordulni, hiszen például a roppant olcsó és kicsi népautót, az évszázad járgányának kikiáltott Tata Nanot is Indiában dobták piacra, és 2012-re elkészül a kínai koppintása is. Négy internetes cég is bekerült a 30 legmenőbbe, a 70 nyelven elérhető Facebook mellett például a kínai tulajdonú QQ.com, amelynek 500 milliót meghaladó felhasználója van, így nem véletlen, hogy a Procter&Gamble és a PepsiCo is közös kampányt indított vele.
A 4 kiskereskedelmi lánc – H&M, Ikea, Tesco és Uniqlo – érdeme, hogy határokon átívelően, kompromisszumok nélkül képviselik a „jó minőség elérhető áron” koncepciót. A márkák közül az elmaradhatatlan két megabrand, a Coca-Cola és a McDonald’s került a kiválasztottak közé. Társadalmi szerepvállalásáért a Pampers UNICEF-fel közösen megvalósított „Egy csomag pelenka – egy vakcina” programja kapott elismerést, mivel a fejlődő világ gyermekeinek megmentésére irányította a figyelmet és nyújtott valós segítséget.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >