Thaiföldi magyar siker mobilfizetés téren
Magyar cég indította el október elején Thaiföld első többfunkciós, kártyás fizetésre alkalmas mobilpénztárca-megoldását.
A DTAC-nál, vagyis Thaiföld második legnagyobb, összesen 28 millió előfizetővel rendelkező mobilszolgáltatójánál indított el egy mobilfizetési rendszert a magyar tulajdonú Cellum Zrt. A mobilszolgáltató a Telenor tulajdonában van. A rendszer telepítésében az ugyancsak Telenor-tulajdonban lévő PaysBuy cég is segített.
Az okostelefonon futó alkalmazásban a felhasználóknak regisztrálniuk kell Visa vagy MasterCard kártyájukat, ezután nemcsak telefonszámlájukat, hanem víz- és villanyszámlájukat is mobiljukon rendezhetik. A számlákra nyomtatott QR- vagy vonalkód beszkennelésével az összeg azonnal kifizethető.
Az alkalmazás segítségével a kártyás mobilegyenlegek, az országban kapható több mint 20-féle feltöltőkártya, valamint a Skype-, a Google Play- és az iTunes-egyenlegek is feltölthetők. A számlafizetés és egyenlegfeltöltés mellett már induláskor közel 30 kereskedőnél, köztük az ország egyik legnagyobb mozihálózatában, a közeli jövőben pedig további több ezer elektronikus kereskedelmi áruházban és létesítményében lehet fizetni a Cellum alkalmazásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nem minden boltban használható a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány
Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik azt a 30…
Tovább olvasom >K&H:egyre több hazai kkv keresi az EU-s pályázati lehetőségeket
Újra fellángolt a pályázási kedv a hazai kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Itt a Szupermenta nyári vetőmagtesztje: főszerepben a cukkini
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei cukkinivetőmagokat vizsgáltak a Szupermenta…
Tovább olvasom >