Thaiföldi magyar siker mobilfizetés téren
Magyar cég indította el október elején Thaiföld első többfunkciós, kártyás fizetésre alkalmas mobilpénztárca-megoldását.
A DTAC-nál, vagyis Thaiföld második legnagyobb, összesen 28 millió előfizetővel rendelkező mobilszolgáltatójánál indított el egy mobilfizetési rendszert a magyar tulajdonú Cellum Zrt. A mobilszolgáltató a Telenor tulajdonában van. A rendszer telepítésében az ugyancsak Telenor-tulajdonban lévő PaysBuy cég is segített.
Az okostelefonon futó alkalmazásban a felhasználóknak regisztrálniuk kell Visa vagy MasterCard kártyájukat, ezután nemcsak telefonszámlájukat, hanem víz- és villanyszámlájukat is mobiljukon rendezhetik. A számlákra nyomtatott QR- vagy vonalkód beszkennelésével az összeg azonnal kifizethető.
Az alkalmazás segítségével a kártyás mobilegyenlegek, az országban kapható több mint 20-féle feltöltőkártya, valamint a Skype-, a Google Play- és az iTunes-egyenlegek is feltölthetők. A számlafizetés és egyenlegfeltöltés mellett már induláskor közel 30 kereskedőnél, köztük az ország egyik legnagyobb mozihálózatában, a közeli jövőben pedig további több ezer elektronikus kereskedelmi áruházban és létesítményében lehet fizetni a Cellum alkalmazásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >