Tévéreklám a McDonald's ellen
A hamburger veszélyeire figyelmeztető reklámkampányban támadják a McDonald'sot az Egyesült Államokban.
Tévékampányt indított egy nonprofit szervezet a McDonald's ellen az Egyesült Államokban. A hirdetésekben a magas koleszterinszint, a magas vérnyomás és a szívrohamok kockázatai miatt támadják a gyorsétteremláncot. A Wall Street Journal szerint a reklámfilmben egy nő hamburgert a kezében tartó, halott férje fölött zokog, a végén pedig megjelenik az étterem híres logója, illetve a "I'm lovin' it" (szeretem) szlogent kiforgató "I was lovin' it" (szerettem) szöveg jelenik meg. A McDonald's táplálkozásért felelős igazgatója szerint az étterem elkötelezett a kiegyensúlyozott étlap kínálása és a fogyasztók igényének kielégítése mellett – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >