Tévéreklám a McDonald's ellen
A hamburger veszélyeire figyelmeztető reklámkampányban támadják a McDonald'sot az Egyesült Államokban.
Tévékampányt indított egy nonprofit szervezet a McDonald's ellen az Egyesült Államokban. A hirdetésekben a magas koleszterinszint, a magas vérnyomás és a szívrohamok kockázatai miatt támadják a gyorsétteremláncot. A Wall Street Journal szerint a reklámfilmben egy nő hamburgert a kezében tartó, halott férje fölött zokog, a végén pedig megjelenik az étterem híres logója, illetve a "I'm lovin' it" (szeretem) szlogent kiforgató "I was lovin' it" (szerettem) szöveg jelenik meg. A McDonald's táplálkozásért felelős igazgatója szerint az étterem elkötelezett a kiegyensúlyozott étlap kínálása és a fogyasztók igényének kielégítése mellett – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >