Tévéreklám a McDonald's ellen
A hamburger veszélyeire figyelmeztető reklámkampányban támadják a McDonald'sot az Egyesült Államokban.
Tévékampányt indított egy nonprofit szervezet a McDonald's ellen az Egyesült Államokban. A hirdetésekben a magas koleszterinszint, a magas vérnyomás és a szívrohamok kockázatai miatt támadják a gyorsétteremláncot. A Wall Street Journal szerint a reklámfilmben egy nő hamburgert a kezében tartó, halott férje fölött zokog, a végén pedig megjelenik az étterem híres logója, illetve a "I'm lovin' it" (szeretem) szlogent kiforgató "I was lovin' it" (szerettem) szöveg jelenik meg. A McDonald's táplálkozásért felelős igazgatója szerint az étterem elkötelezett a kiegyensúlyozott étlap kínálása és a fogyasztók igényének kielégítése mellett – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >