Teszt laboratórium a jövő éttermében
A mennyezetre függesztett kamerák rögzítik a vendégek minden étellel kapcsolatos reakcióját.
Az étterem a hollandiai Wageningen egyetemen tíz évre szóló, négymillió eurós kutatási programjának része, amelyet műszaki, konyhagépgyártó és élelmezési cégek közreműködésével végeznek, és azt vizsgálják miért választanak az emberek bizonyos ételeket és italokat és miért utasítanak el másokat. A kísérleti alanyokat padlóban elrejtett mérlegek mérik amikor a pénztárhoz közelednek, a székre szerelt szenzorok pedig a szívverésüket is figyelik. A kutatók és pszichológusok egy emelettel fentebb gondosan tanulmányoznak minden mozdulatot és arckifejezést. Még egy "orális" laboratórium is munkába lép, ahol az önként vállalkozóknak a rágását is elemzik. A cél, hogy felfedezzék mi befolyásolja az embereket: a színek, az ízek, az illatok, a bútorok, a személyzet" – ? A holland kísérlet legnagyobb nyertese az élelmiszeripar lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >