Testre szabott fiatalítás
A Skin Mood kozmetikai cikkeket gyártó cég egyedülálló szolgáltatással igyekszik berobbanni a testápolók és arckrémek zsúfolt piacára.A cég arra vállalkozott, hogy tökéletesen testre szabott kozmetikumokat kínál fogyasztóinak. A bőrgyógyászokat, vegyészeket és genetikusokat foglalkoztató vállalkozás a fogyasztó egyéni genetikai állománya alapján keveri ki termékei összetételét.
A Skin Mood személyes konzultáció, illetve a páciens vizsgálata és mintavétel után alkotja meg a speciális készítményt, amelyhez 20 munkanapon belül juthat hozzá a fiatalodni vágyó. Az arckrém, a szemránckrém, a különleges szérum és az orvosi vizsgálat összesen 360 euróba kerül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >