Testre szabott fiatalítás
A Skin Mood kozmetikai cikkeket gyártó cég egyedülálló szolgáltatással igyekszik berobbanni a testápolók és arckrémek zsúfolt piacára.A cég arra vállalkozott, hogy tökéletesen testre szabott kozmetikumokat kínál fogyasztóinak. A bőrgyógyászokat, vegyészeket és genetikusokat foglalkoztató vállalkozás a fogyasztó egyéni genetikai állománya alapján keveri ki termékei összetételét.
A Skin Mood személyes konzultáció, illetve a páciens vizsgálata és mintavétel után alkotja meg a speciális készítményt, amelyhez 20 munkanapon belül juthat hozzá a fiatalodni vágyó. Az arckrém, a szemránckrém, a különleges szérum és az orvosi vizsgálat összesen 360 euróba kerül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >