Testre szabott fiatalítás
A Skin Mood kozmetikai cikkeket gyártó cég egyedülálló szolgáltatással igyekszik berobbanni a testápolók és arckrémek zsúfolt piacára.A cég arra vállalkozott, hogy tökéletesen testre szabott kozmetikumokat kínál fogyasztóinak. A bőrgyógyászokat, vegyészeket és genetikusokat foglalkoztató vállalkozás a fogyasztó egyéni genetikai állománya alapján keveri ki termékei összetételét.
A Skin Mood személyes konzultáció, illetve a páciens vizsgálata és mintavétel után alkotja meg a speciális készítményt, amelyhez 20 munkanapon belül juthat hozzá a fiatalodni vágyó. Az arckrém, a szemránckrém, a különleges szérum és az orvosi vizsgálat összesen 360 euróba kerül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >