A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
Magyarországon évente közel nyolcezer új beteget diagnosztizálnak melldaganattal. A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben ismét csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára. Az akcióban szereplő termékek megvásárlásával az áruházlánc vásárlói is támogathatják a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány munkáját.
Az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható, ezért kiemelt figyelmet kell fordítani a prevencióra. „Akár a legapróbb tettekkel is csodálatos dolgokat érhetünk el – ezért csatlakoztunk idén is a GoPink! kezdeményezéshez. Vásárlóinkkal együttműködve szeretnénk hangsúlyozni az odafigyelés és a betegség elleni küzdelem fontosságát” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín GoPink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén GoPink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját.
A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >