A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
Magyarországon évente közel nyolcezer új beteget diagnosztizálnak melldaganattal. A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben ismét csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára. Az akcióban szereplő termékek megvásárlásával az áruházlánc vásárlói is támogathatják a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány munkáját.
Az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható, ezért kiemelt figyelmet kell fordítani a prevencióra. „Akár a legapróbb tettekkel is csodálatos dolgokat érhetünk el – ezért csatlakoztunk idén is a GoPink! kezdeményezéshez. Vásárlóinkkal együttműködve szeretnénk hangsúlyozni az odafigyelés és a betegség elleni küzdelem fontosságát” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín GoPink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén GoPink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját.
A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >