A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
Magyarországon évente közel nyolcezer új beteget diagnosztizálnak melldaganattal. A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben ismét csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára. Az akcióban szereplő termékek megvásárlásával az áruházlánc vásárlói is támogathatják a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány munkáját.
Az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható, ezért kiemelt figyelmet kell fordítani a prevencióra. „Akár a legapróbb tettekkel is csodálatos dolgokat érhetünk el – ezért csatlakoztunk idén is a GoPink! kezdeményezéshez. Vásárlóinkkal együttműködve szeretnénk hangsúlyozni az odafigyelés és a betegség elleni küzdelem fontosságát” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín GoPink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén GoPink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját.
A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.
Kapcsolódó cikkeink
57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ultrafriss és házias: új szintre lép a SPAR kényelmi termék kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY kamionja idén is csatlakozott az Adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >