A Tesco vásárlóival együtt harcol a mellrák ellen
Magyarországon évente közel nyolcezer új beteget diagnosztizálnak melldaganattal. A rák elleni küzdelem ügyét a Tesco is szívén viseli, ezért októberben ismét csatlakozik a GoPink! elnevezésű nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésének fontosságára. Az akcióban szereplő termékek megvásárlásával az áruházlánc vásárlói is támogathatják a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány munkáját.
Az időben felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható, ezért kiemelt figyelmet kell fordítani a prevencióra. „Akár a legapróbb tettekkel is csodálatos dolgokat érhetünk el – ezért csatlakoztunk idén is a GoPink! kezdeményezéshez. Vásárlóinkkal együttműködve szeretnénk hangsúlyozni az odafigyelés és a betegség elleni küzdelem fontosságát” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Az október 1. és 31. között futó kampány sikerét a vásárlók a rózsaszín GoPink! címkés gombák megvásárlásával támogathatják. A Tesco a partnereit is bevonta a kezdeményezésbe, így minden eladott csomag után az áruház és szállítói is 5-5 forintot ajánlanak fel a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítvány számára. A gombák mellett további termékek is szerepelnek a kezdeményezésben: a szintén GoPink! matricával jelölt orchideák, korallvirágok, cserepes rózsák eladása után a vállalat a szállítóival közösen cserepenként 100 forinttal támogatja az Alapítvány munkáját.
A szervezők azért választották a gombát, mert amellett, hogy nagyon egészséges, kutatások szerint a csiperkegombában található konjugált linolénsav (CLA) hatására a női szervezetben kevesebb ösztrogén termelődik, aminek magas szintje összefüggésbe hozható a mellrák kialakulásával.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >