A Tesco is ünnepli a Föld napját
A Tesco elkötelezett a környezetvédelem mellett, ezért idén februárban drasztikusan csökkentette az online rendelésekhez adott bevásárlótáskák számát. Az áruházlánc február előtt összesen több mint 400 ezer táskát mellékelt a rendelésekhez havonta, de márciusban ennek alig több mint 40 százalékát, 164 ezer darabot osztott ki, a Föld napjáig pedig közel félmillió táskát spórol meg. A vállalat egy év alatt várhatóan 3 millió táskával kevesebbet ad a vásárlások mellé, így ezzel is hozzájárul a bolygó védelméhez.
Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90%-át pedig egyetlen használat után kidobja. A Tesco környezetvédelemi szempontokat és a vásárlók véleményét figyelembe véve közel két hónapja csak azokat a húskészítményeket, lédig zöldségeket és gyümölcsöket, a csemegepultos, illetve a vegyiárukat szállítja ki táskában, amelyeknél ezt a higiéniai előírások megkövetelik.
A Tesco tavaly Magyarországon összesen közel 5 millió táskát adott online rendeléseihez, és átlagosan 9 táskában szállította ki a termékeket. A program elindulása óta a vásárlásokhoz adott táskák száma összesen 60 százalékkal, az egy vásárláshoz adott táskák száma pedig átlagosan 5-re csökkent. A vásárlók elköteleződését mutatja, hogy ¬– bár egyetlen kattintással kérhetnek bevásárlótáskákat rendelésükhöz ¬– a program elindulása óta 80 százalékuk választotta a táska nélküli kiszállítást.
A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás az áruházlánc legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása, amelyet 2013-as indulása óta a vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszt. A szolgáltatás Magyarországon Budapesten, Szegeden, Győrben, Székesfehérváron és a városok vonzáskörzeteiben érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >