A Tesco is ünnepli a Föld napját
A Tesco elkötelezett a környezetvédelem mellett, ezért idén februárban drasztikusan csökkentette az online rendelésekhez adott bevásárlótáskák számát. Az áruházlánc február előtt összesen több mint 400 ezer táskát mellékelt a rendelésekhez havonta, de márciusban ennek alig több mint 40 százalékát, 164 ezer darabot osztott ki, a Föld napjáig pedig közel félmillió táskát spórol meg. A vállalat egy év alatt várhatóan 3 millió táskával kevesebbet ad a vásárlások mellé, így ezzel is hozzájárul a bolygó védelméhez.
Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90%-át pedig egyetlen használat után kidobja. A Tesco környezetvédelemi szempontokat és a vásárlók véleményét figyelembe véve közel két hónapja csak azokat a húskészítményeket, lédig zöldségeket és gyümölcsöket, a csemegepultos, illetve a vegyiárukat szállítja ki táskában, amelyeknél ezt a higiéniai előírások megkövetelik.
A Tesco tavaly Magyarországon összesen közel 5 millió táskát adott online rendeléseihez, és átlagosan 9 táskában szállította ki a termékeket. A program elindulása óta a vásárlásokhoz adott táskák száma összesen 60 százalékkal, az egy vásárláshoz adott táskák száma pedig átlagosan 5-re csökkent. A vásárlók elköteleződését mutatja, hogy ¬– bár egyetlen kattintással kérhetnek bevásárlótáskákat rendelésükhöz ¬– a program elindulása óta 80 százalékuk választotta a táska nélküli kiszállítást.
A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás az áruházlánc legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása, amelyet 2013-as indulása óta a vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszt. A szolgáltatás Magyarországon Budapesten, Szegeden, Győrben, Székesfehérváron és a városok vonzáskörzeteiben érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >