Tesco – újabb banki szolgáltatások a láthatáron
Egyre merészebben bővíti pénzügyi szolgáltatásainak körét és a teljeskörű lakossági banki tevékenységet célozza a Tesco áruházlánc, mely nemrég bejelentette, 800 alkalmazottat vesz fel új, pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó ügyfélszolgálatára.
A Tesco Personal Finance divíziója már most is nyújt kölcsönt, hitelkártya szolgáltatást és megtakarítási számlát, de most azt tervezi, tovább bővíti pénzügyi szolgáltatásainak körét. A Tesco elsősorban interneten és telefonon értékesíti termékeit, de már az áruházakban is próbálkozik ezzel a tevékenységgel.
Az új ügyfélszolgálat Glasgowban nyílik meg a jövő év első felében. Esetenként olyan termékeket is kínálnak majd, mint a jelzáloghitel vagy a folyószámla-vezetés.
A Tesco még 2008 júliusában jelezte, hogy alkalomadtán alapíthat egy lakossági bankot a pénzügyi szolgáltatások teljes palettájával. A Wall Street Journal szerint a Tesco ma is az egyetlen olyan brit kiskereskedelmi lánc, amely a lakossági bankolás felé való elmozdulást tervezi.
A Tesco várakozásai alapján az esetleges lakossági banki üzletág 1 milliárd font éves profitot jelentene a cég számára. A pénzügyi szolgáltatásokért felelős Tesco Personal Finance jelenleg mintegy 400 főt foglalkoztat, és hatmillió ügyféllel áll kapcsolatban – írja a Wall Street Journal nyomán a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >