Tesco – újabb banki szolgáltatások a láthatáron
Egyre merészebben bővíti pénzügyi szolgáltatásainak körét és a teljeskörű lakossági banki tevékenységet célozza a Tesco áruházlánc, mely nemrég bejelentette, 800 alkalmazottat vesz fel új, pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó ügyfélszolgálatára.
A Tesco Personal Finance divíziója már most is nyújt kölcsönt, hitelkártya szolgáltatást és megtakarítási számlát, de most azt tervezi, tovább bővíti pénzügyi szolgáltatásainak körét. A Tesco elsősorban interneten és telefonon értékesíti termékeit, de már az áruházakban is próbálkozik ezzel a tevékenységgel.
Az új ügyfélszolgálat Glasgowban nyílik meg a jövő év első felében. Esetenként olyan termékeket is kínálnak majd, mint a jelzáloghitel vagy a folyószámla-vezetés.
A Tesco még 2008 júliusában jelezte, hogy alkalomadtán alapíthat egy lakossági bankot a pénzügyi szolgáltatások teljes palettájával. A Wall Street Journal szerint a Tesco ma is az egyetlen olyan brit kiskereskedelmi lánc, amely a lakossági bankolás felé való elmozdulást tervezi.
A Tesco várakozásai alapján az esetleges lakossági banki üzletág 1 milliárd font éves profitot jelentene a cég számára. A pénzügyi szolgáltatásokért felelős Tesco Personal Finance jelenleg mintegy 400 főt foglalkoztat, és hatmillió ügyféllel áll kapcsolatban – írja a Wall Street Journal nyomán a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >