Tesco-stratégia: webáruházak világszerte
A Tesco vezérigazgató-jelöltje bejelentette, hogy online kiskereskedelmi értékesítés indul jövőre Lengyelországban, majd Csehországban és Sanghajban.
Philip Clarke – aki átveszi a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi láncának vezérigazgatói posztját azt követően, hogy jövőre Sir Terry Leahy visszavonul – elmondta, hogy a TESCO stratégiájában kiemelt szerepet kap az online stratégia erősítése szerte a világon – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >