Tesco-stratégia: webáruházak világszerte
A Tesco vezérigazgató-jelöltje bejelentette, hogy online kiskereskedelmi értékesítés indul jövőre Lengyelországban, majd Csehországban és Sanghajban.
Philip Clarke – aki átveszi a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi láncának vezérigazgatói posztját azt követően, hogy jövőre Sir Terry Leahy visszavonul – elmondta, hogy a TESCO stratégiájában kiemelt szerepet kap az online stratégia erősítése szerte a világon – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >