Tesco-stratégia: webáruházak világszerte
🎧 Hallgasd a cikket:
A Tesco vezérigazgató-jelöltje bejelentette, hogy online kiskereskedelmi értékesítés indul jövőre Lengyelországban, majd Csehországban és Sanghajban.
Philip Clarke – aki átveszi a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi láncának vezérigazgatói posztját azt követően, hogy jövőre Sir Terry Leahy visszavonul – elmondta, hogy a TESCO stratégiájában kiemelt szerepet kap az online stratégia erősítése szerte a világon – írja a Reuters nyomán a Világgazdaság Online.

Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

