Tesco: most minden megosztás számít
A Tesco idén két innovációval is támogatja a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség elnevezésű kampányát. Az áruházlánc egy videó megosztó kampánnyal népszerűsíti a nagyszabású adventi adománygyűjtő akciót. A Rákóczi Ferenccel forgatott kisfilm december 2-től érhető el a Tesco Facebook oldalán, s minden december 15-ig történő megosztás plusz adományt jelent a nélkülöző családoknak. Emellett a szeretet.éhség kuponok akár otthonról is adományozhatók, hiszen a Tesco Online Bevásárlás oldalon keresztül is megvásárolhatók.
A Tesco immár negyedik alkalommal vesz részt a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség elnevezésű kampányában. A nagyszabású adománygyűjtő akció november 19-től december 31-ig tart a Tesco összes magyarországi üzletében, s a pénztáraknál kihelyezett 250 forintos kuponok megvásárlásával bárki támogathatja a nélkülöző családokat segítő egész éves munkát.
Az áruházlánc, az adománygyűjtő akció népszerűsítésére idén a korábbinál aktívabban használja a közösségi média lehetőségeit, s egy videó megosztó kampánnyal is támogatja azt. A Rákóczi Ferenccel forgatott kisfilm december 2-től érhető el a Tesco Facebook oldalán. Az elkövetkező két hétben minél többen megosztják a videót, annál nagyobb a segítség: a Tesco minden 500 megosztás után 500 ezer, de maximum 2 millió forinttal támogatja a szeretet.éhség adománygyűjtést.
„Hiszünk benne, hogy a legkisebb dolgok teszik szebbé a karácsonyt. Most pedig egy kattintással bárki hozzájárulhat ahhoz, hogy a nélkülöző, nehéz körülmények között élő családoknak is nyugodtabban és boldogabban teljen az ünnep. Nekünk egy kattintás, nekik viszont óriási segítség” – mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco vállalati kapcsolatok és marketing igazgatója.
Ráadásul idén a szeretet.éhség kuponok akár otthonról is adományozhatók, hiszen az idén tavasszal elindított Tesco Online Bevásárlás oldalon keresztül is megvásárolhatók.
A Tesco immár negyedik alkalommal vesz részt a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség elnevezésű kampányában. Az akcióból befolyt összeg óriási segítséget jelent a rászoruló családoknak. Az első évben több mint 7, 2011-ben pedig már 20 millió forint gyűlt össze a kuponos adománygyűjtés alkalmával. 2012-ben a Tesco vásárlói rekordösszeget, összesen 54. 267.960 forintot adományoztak az adventi időszakban.
Ha Ön is szeretné megosztani a szeretet.éhség adventi adománygyűjtő kampány rövid filmjét, akkor kattintson az alábbi linkre: http://www.facebook.com/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >