Tesco mini shopok a Shellnél: gyors bevásárlás szerethető árakon
A háziasszonyok gyakran panaszkodnak, hogy nem a főzés vagy a sütés vesz igénybe sok időt, hanem a bevásárlás. Hazafelé kitérőt kell tenniük az élelmiszerüzlet felé, parkolóhelyet találni, keresgélni a polcok között mire mindent megtalálnak, beállni a sokszor végeláthatatlan sorba – főleg munkaidő után –, majd hazavinni a megpakolt táskákat, szatyrokat.

A Shell magyarországi hálózatának 23 töltőállomásán működő Tesco mini shopokat egyre több vevő keresi fel.
Mindez egyszerűbb lehet és „egy kanyarral” elvégezhetjük, ha a Shellnél a Tesco mini shopokban vásárolunk be. Megérkezéskor azonnal le tudunk parkolni, és amíg autónkat üzemanyaggal, addig az otthoni hűtőnket a Tescóból már jól ismert, minőségi élelmiszerekkel tölthetjük meg, valamint a házikedvenceink számára is beszerezhetjük az állateledelt. Időt spórolva, szerethető árakon vásárolhatjuk meg az esti vacsora hozzávalóit. Ha pedig a főzésre szánt idővel is takarékoskodnánk, akkor válogathatunk a folyamatosan bővülő készételkínálatból.
„A Shell koncepciója, a töltőállomások szolgáltatásainak kibővítése sikeresnek bizonyult a Tesco mini shopok indulása óta eltelt több, mint két évben. Célunk a minőségi kiszolgálásra és a folyamatosan bővülő választékra összpontosítva a kitűnő és egyedülálló vásárlói élmény biztosítása”
– mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Zrt. convenience retail menedzsere.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, a vásárlók az ilyen típusú állomásokon is szeretik kényelmesen, helyben elfogyasztani a megvásárolt szendvicseket, péksüteményeket és kávéjukat, ezért a vállalat a mini shopok kávézó részének bővítését tervezi. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Shell Hungary x Peroni Nastro Azzurro 0.0% – Boxutca élményhét
A motorsport és a prémium márkaélmények szerelmesei ismét különleges utazásra…
Tovább olvasom >Leköszön posztjáról Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary igazgatóságának elnöke
A Shell Hungary zRt. bejelenti, hogy Istenesné Solti Andrea, a…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >