Tesco mini shopok a Shellnél: gyors bevásárlás szerethető árakon
A háziasszonyok gyakran panaszkodnak, hogy nem a főzés vagy a sütés vesz igénybe sok időt, hanem a bevásárlás. Hazafelé kitérőt kell tenniük az élelmiszerüzlet felé, parkolóhelyet találni, keresgélni a polcok között mire mindent megtalálnak, beállni a sokszor végeláthatatlan sorba – főleg munkaidő után –, majd hazavinni a megpakolt táskákat, szatyrokat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/Haller_High-Resolution_006.jpg)
A Shell magyarországi hálózatának 23 töltőállomásán működő Tesco mini shopokat egyre több vevő keresi fel.
Mindez egyszerűbb lehet és „egy kanyarral” elvégezhetjük, ha a Shellnél a Tesco mini shopokban vásárolunk be. Megérkezéskor azonnal le tudunk parkolni, és amíg autónkat üzemanyaggal, addig az otthoni hűtőnket a Tescóból már jól ismert, minőségi élelmiszerekkel tölthetjük meg, valamint a házikedvenceink számára is beszerezhetjük az állateledelt. Időt spórolva, szerethető árakon vásárolhatjuk meg az esti vacsora hozzávalóit. Ha pedig a főzésre szánt idővel is takarékoskodnánk, akkor válogathatunk a folyamatosan bővülő készételkínálatból.
„A Shell koncepciója, a töltőállomások szolgáltatásainak kibővítése sikeresnek bizonyult a Tesco mini shopok indulása óta eltelt több, mint két évben. Célunk a minőségi kiszolgálásra és a folyamatosan bővülő választékra összpontosítva a kitűnő és egyedülálló vásárlói élmény biztosítása”
– mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Zrt. convenience retail menedzsere.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, a vásárlók az ilyen típusú állomásokon is szeretik kényelmesen, helyben elfogyasztani a megvásárolt szendvicseket, péksüteményeket és kávéjukat, ezért a vállalat a mini shopok kávézó részének bővítését tervezi. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Ez idegesíti a legjobban az embereket bevásárlás közben
Az élelmiszerbolti vásárlás gyakran egy egyszerű és rutinszerű tevékenység, azonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >