Tesco: még kényelmesebb a bevásárlás
A Tesco napról napra egyre magasabb színvonalon szeretné kiszolgálni a vásárlók igényeit, ezért folyamatosan keresi az áruházak ideális kialakítását. A vállalat most egy 440 millió forintos beruházással megújította győri és veszprémi áruházát, amivel még kényelmesebbé tette a bevásárlást. Az újranyitott áruházakban nagyobb választék, világosabb eladótér és helyi szállítóktól származó friss áruk várják a vásárlókat, akik a Media Markt üzletek kínálatából is válogathatnak. Győrben emellett egy 75 ülőhelyes, saját alkalmazottakkal üzemeltetett bisztró is nyílik az eladótér mellett, amivel 17 új munkahelyet teremtett a Tesco a városban. Az áruházlánc közép-európai üzletágában idén további 4 (Nagyszombat, Nyitra, Plzen, Zielona Gora) áruházát fejlesztette, míg jövőre több mint 10 üzletet alakít át.
„A megújulásnak köszönhetően jelentős mértékben nőtt a választék a Tesco Finest, a kiegyensúlyozott táplálkozást támogató élelmiszerek, a nemzetközi konyha, valamint a friss- és szárazáru területeken. Mindkét hazai áruházban bevezettük a „helyi bazár” koncepciót, ahol mostantól helyi termelők kiváló minőségű termékei is elérhetők” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország működési ügyvezető igazgatója.
„5 éve működünk együtt az áruházlánccal. Különösen örömteli számunkra, hogy a Tesco lehetőséget biztosít olyan helyi beszállítók számára is, mint mi, hogy az eladótéren belül értékesíthessük termékeinket. A Tescóban elérhető választékunkat 18 új termékkel bővítettük, melyek közül több is Magyar Termék Nagydíjas, mint pl. a Szigetközi gépsonka, a Szarvas kolbász, a Darnói tokaszalonnás és a Császárrolád” – tette hozzá Kanyóné Princes Gyöngyi, a Darnó Hús termékeket szállító Funkció Kft. ügyvezetője.
Az áruházakban a Tesco számos újítást vezetett be, hogy egyszerűbbé tegye a bevásárlást: Veszprémben a teljes polcrendszert és bútorzatot lecserélte, illetve a ruházati osztályt is modernizálta. Győrben pedig felújításon esett át az áruház külső része, a parkoló és a vásárlói mosdó, emellett egy 75 ülőhelyes, saját alkalmazottakkal üzemeltetett bisztrót is kialakít az eladótér mellett, amivel 17 új munkahelyet teremtett a városban. A kibővített választék és átalakítások mellett környezetbarát megoldások szolgálják a kényelmesebb vásárlást. Az áruházakban lecserélték a teljes hűtőgépparkot és hűtőrendszert, és ezentúl csak LED-es eszközöket használnak a világításhoz, így az újranyitás után a legmodernebb környezet várja a győri és veszprémi vásárlókat.
A győri és veszprémi Tesco áruházakban – a tavaly bevezetett „bolt a boltban” koncepciónak megfelelően – Media Markt üzlet nyílt, és a vásárlók nemcsak a bolt termékkínálatából választhatnak, de az elektronikai cikkeket kínáló vállalat webáruházát is elérik a kihelyezett online terminálokon.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >